Jennys tankar

Joltcola Helgen!

Publicerad 2007-09-12 12:57:47 i Allmänt,

Hej hopp!

Hela helgen har det varit jolcola i mängder!
Det började i fredas, åkte till Håkan efter jobbet. (sov jävligt dåligt trosdagnatt, mycket skratt och lagom med vin)
Vi skulle slappa och glo på film, så vid halv 9 när jag sluta for jag hem och käka lite.
Slängde på mig myskläder, japp vi skulle slappa se på kort och stri.  Trött som fean!
När allt var klar här hemma brumma jag iväg ibilen till Kärne.
Mitt uti skogen utan gatuljus, hualigen!
Iaf satt och pimpla på min joltcola i bilen, man blir pigg som satan av de.

Hos Håkan satt han, Martin och David och glodde på nåt bilskruvarprogram, med en folköl i handen.
Manligt värre!

Jag gosa med Traci, enhund som Håkan passade, skitsöt!
När det var slut på bilskruvning så kollade vi på kort.
Har varit så nyfiken på hur en del ser ut.
Joelbitar sa Håkan, taskigt!

Efter bil skruvarprogrammen var slut, tittade vi på kort. 

Joelbitar sa Håkan.
Jag fick se Håkans röv hålla i en sedel, inte alla som har de.
Fina kort från turkiet! 

Fanns ett och annat ravkort, vet inte riktigt vad jag ska tycka om dom.


Det finns en David som var med på hur många kort som helst och han satt alltid längst till vänster, Konstigt!

När Martin och David åkte så kollade vi på Wild Hogs, hur rolig som helst.
Jag skratta som bara den och klagade på Håkans dåliga humor.
-Jag skrattar inombords fick jag till svar, Mupp!

 Dra in magen, så jag kommer förbi och fram

Vid halv 3 -3 nångång for jag hemåt, jan gick på autopilot hem tror ja.
När jag kom hem kolla ja på film, somna vid typ 5 nångång.
Upp vid halv 9 för då hade jag sovit klart tyckte kroppen..
Höll igång hela den dagen ända fram till halv 12 på natten, för då skulle jag och mamma köra till Arland.

Josefin åker ju till spaninen och ska vara där ett år och morfar ska till USA.
Trött som aset var jag den natten, ännu mera joltcola blev det under den bilfärden.

Tänka att syrran blir borta ett år, kan inte fatta det riktigt.
Fan vad modig hon är!
Hoppas hon får det jättebra!

image322


I bilen satt vi alla och sov typ, själv skrev jag dåliga rim som jag skicka iväg till kompisar =P

Vi följde med dom in på arlanda och sa Hej då.
Stod och tittade medans jossa letade sig fram till sin kö.
Sen var hon borta liksom.
Morfars plan gick senare så han fick vänta till halv 8.

  

  Sen så brummade jag och mamma hem, mer joltcola!
Som tur var ringde Håkan när han var på väg till norge, så jag orkade hålla mig vaken till värmland typ.
Sen somna jag som en stock, mamma satt och sjöng till nån cd för fulla muggar.
Vakna strax innan Grums, sen bytte jag bil och for till Slottsbron.

Hemma var allt i full gång så den som trodde att jag skulle få sova trodde himmla fel!


Japp det var min joltcola helg!

Trevligt värre..




Hearts
Pöss




En liten goding.. =P






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela