Jennys tankar

Fika och bus

Publicerad 2008-08-16 15:18:21 i Allmänt,

Så igår den 15:e, bäst att skriva datum liksom.

Iaf så började dagen med att stiga upp halv 10, var så svårt att lyfta huvudet från Tonys arm.
Tror inte det finns nå bättre än att sova brevid han, när han ligger och håller om en.
Sa iaf till hetingen att jag kommer tillbaka runt 11..

Iaf vid 10 åkte jag hemifrån för att brumma till Anna, vi skulle hälsa på Annica O som fyllt 34.


Anna hade gjort iordning fina väskor som vi gav pinglorna i present.
Inte så att jag bara glassa med, fick faktiskt köpa lite grejer även om Anna gjorde det mesta =P.

Iaf vi började traska till Annika O, väl där så fick vi fika.
Fast mätt som man var höll jag mig till bubbelvatten, hade ju precis stoppat i mig frukost i 120..
Satt där och prata om dittan och dattan, sen var det dax att åka hemåt igen.

När ja kom hem sov hetingen så sött, så ja ville inte väcka han.
Det ska ja nog aldrig mer låta bli, vilken surmupp han blev när jag väckte han halv 1 och sa att vi måste åka om 40 minuter..

Han ville mysa och umgås med mig mer, men eftersom ja skulle till Malin och fika så fick han åka hem =P.
Hos Malin så fick mat och efterrätt, tyvärr så han vi inte med nåra kort på maten.
Smart som man är så tänkte ja ta kort på glassen, men de glömdes bort.

Gluffsade i oss allt..
Men vi jagade getingar, skvallra om dittan och dattan och diskuterade nyfikna folk =P.



Sen på kvällen skulle Tony ha Johanna, så jag rava mig iväg till Kil.
Till Anders Mamma och Pappa för att vara exakt.
Vi skulle göra bus för magnus som fyllde år.. haha
Vem sa att vi inte hade humor.

Synd bara att Anders är världens sämsta på att ljuga och att Erik är en stor klant.
Herregud, den hämden är ja inte nervös för, ingen av dem kan ju hålla tyst lr ljuga..

Iaf så hade vi köpt 700 ballonger som vi började blås upp..
Fy satan i gatan va jag knöt ballonger, tyvärr hann vi inte med alla 700 men säkert 350-400 stycken.

Vi stod där hemma hos Anders föräldrar, sen skulle Mathias "kidnappa" Magnus till stan så vi kunde smyga in ballongerna till Magnus rum.
Men de sket sig, för Magnus bor ju granne med Anders föräldrar och undra va fan vi höll på med när vi lasta in våra bilar fulla med ballonger..
Erik kom förbi och skulle hjälpa till, det gick väl sådär..
Men sen när det var jag, Anders och Peter som fixa ballongerna, jäklar vilken fart.
Peter blåste upp ballonger, Anders stod med en fuskgrej och pumpa upp dem..
Men Anders Muppen kan inte knyta ballonger så de fick jag göra + att jag blåste oxå.


Men Mathias fick iaf med Magnus på en tur till staden så då passa vi på..

        

När vi smygit upp alla på hans rum satt vi oss där och blåste fler, det är fan jobbigt att blås ballonger alltså..

 Muntra Magnus när han fick se ballongerna, Anders ser snäppet gladare ut..



sms´a lite med hetingen oxå, prata med han i telefon lite oxå.. Han är så söt!
Lite mobbning blev det i kil oxå.
Är han hemma och gör läxorna lr?



 Hugs And Kisses 






Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2008-08-16 20:13:17

Bara för att ni är världens bästa pinglor!!!

Herregud vad mkt ballonger!!! Hoppas ni får det kul i kväll!! Kram

Postat av: Mamma

Publicerad 2008-08-17 12:37:07

Oj, oj Jenny, fan vad rolig du är, jag skrattar så jag gråter ibland när jag läser dina bloggar, fortsätt så. (vem brås du på ???)

Mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela