Jennys tankar

Skolan

Publicerad 2008-08-25 20:42:26 i Allmänt,

Ja då har man börjat skolan igen då, ingen liten mjukstart som vi trodde.

Vi är 2:or nu  schallallalala

Alla små förvirrade 1´or som gick runt överallt, thihi.. Japp vi är jue stora 2:or nu..
Nej det var upprop och sen drog det igång med föreläsningar direkt, har skrivit som aldrig förr.
Tror inte jag kunnit skriva fortare under pistolhot faktiskt.
 Writing 
Vi har börjat med hälsopsykologi idag, trött som aset var jag.
Inte van att sitta på raven och lyssna så många timmar..
Eller ja om man bortser från tv´n då, men det är skillnad!

Ska bli en riktig pluggnörd denna terminen, fast just nu känns den sådär. Graduation 

Har upptäckt nåt som gjort mig nervös, men ska känna efter igen..
Men man stressar upp sig ändå, Tony som upptäckte det faktiskt..

AAAHHH min lilla Heting har varit irriterande idag.. Pool Boy 
Ta inte detta på fel sätt nu, men....
Hallå, om meningen börjar så, är det lika bra att du är tyst jue.

  Gubbar är såå roliga ibland och ännu roligare blir dom när deras kompisar är med..


Fan jobbiga tankar som drar igång jue.. Vomit

Har skickat efter böcker för typ 1600 idag *jippie* Älskar verkligen den delen av allt pluggande.
Vart är logiken?
Du har fjuttelitet studiebidrag och ändå ska du punga ut med massa pengar på böcker.. Iofs var böckerna till denna kurs billiga, den dyraste var 400 spänn. Books 

Mot förra kursen där de kosta typ 1000 spänn.

Man kan fan inte plugga sig rik.. Money 

Har fått dille på makrill oxå, tror faktiskt inte jag kan leva utan de.
Tror världen går under om jag inte får de + att salladsost passar till allt.
Salladsosten är så salt och god, haft ett saltsug de senaste dagarna nu.

MMMMmmmm Harlortar, godiset nu då. Jag är inget pervo som sitter och suktar efter bajs!!


Har gått med i plus i kassan, himmla bra för oss som handlar på nätet..
Kolla själva...
plusikassan.se





Du e tjock,  Fetto!!
 Sad 




Hugs And Kisses





Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-08-25 22:13:07

förlåt då :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela