Jennys tankar

Surt och Bio

Publicerad 2008-08-25 10:33:58 i Allmänt,

Tjena tjosan på er allihop!


Så igår var jag äntligen på Mamma Mia, kan verkligen rekommendera alla att se den!
I love it! I love It! I love it!
Så bra!
Ville sjunga med, dansa  Rave Girl och klappa i händerna.. Ibland kom ja på mig själv Jag sjöng inte högt nu va??

När den kommer ut på film ska den hem till mig direkt, på med högtalarna och här ska sjungas.
Nästan som allsång fast roligar, ni måste se den!

Man blir glad av att se den, en riktigt må-bra-film.

Var skitgrinig innan bio, för jag fick se att min lilla syster yster hade klippt sönder mina favvojeans.
Ni vet såna som sitter så bra att man borde vart född med brallorna, såg riktigt smal ut i dem oxå. Pants 2 
Fan, Fan, Fan, Fan, Fan, Fan, Fan, Fan,!!!  Grrr 

Jävlar i min lilla låda va sur jag blev, hade 2 jeans som jag aldrig använder för att det är stora revor på baksidan av låret..
De jeansen fick hon ta..
- "Ja men jag kolla på bägge jeansen och tog dem jag tyckte va fulast."
Men för i H-vete jag skiter väl i vilka du tycker va fulast, de va mina favvojeans jue!!

Hon erbjöd sig att köpa ett par likadana iaf..
Försök med de du, tror du inte jag har letat efter ett par likadana själv..'
AAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!  Grrr 

Surt surt surt!!

Men det finns värre problem i världen än mina jeans, så det får väl vara färdiggnällt nu..



  

Hugs And Kisses



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela