Jennys tankar

Svammel

Publicerad 2008-08-24 15:52:05 i Allmänt,

Tjena tjosan hejsan hoppsan, tror jag fick med allt där faktiskt.

  Så vad händer i mitt spännande liv då, känns som att man skulle bo på nåt annat ställe för att få kalla sitt liv spännande.

Hej jag heter Jenny och lever mitt mycket spännande liv i Slottsbron av alla ställen.
Japp här händer det grejer, de vill jag lova!

Helgen har varit väldans lugn, min hetinga har haft sin dotter hela helgen så honom har jag inte sett en enda gång.
Gubbledig en hel helg och ändå har jag inte gjort nåt vettigt, jag skulle fasiken ha åkt till Magnus.

Igår var jag jättedans sugen, jag ville ut och vicka på häcken och känna mig söt.
Känns lite tidigt att börja skaka på häcken inför Tony redan,  han måste ju bli rirktigt förälskad innan man visar sina skavanker.Butt Dance
  Men vadå en del gillar ju dallriga ravar, och är Göran Persson gift så måste väl jag kunna behålla en karl.
Själv så gillar jag armar och magar, men armar är nåt jag tittar på så fort jag får tillfälle.
Brukar tvinga Tony att spänna sina för mig. I like!!  Flexed Arm 
  
Iaf bestämde mig iaf för att börja kvällen med att käka med min broder..

Det märks att våran familj äter pizza ofta, ringde till favoritpizza gubben.
daradada Pizzahouse!
Iaf så jag vill ha en kycklingsallad och en La Maffia
- Okej, va ska de va på La Maffia?
- Ja, gör den som du brukar..
- Ja, men ja tänkte på bror din vill han ha xxxxx på?
- ehh ja gör den som han brukar ha den du..
  Pizza Parlor

Blev så full i skratt när vi lagt på, hahaha
Dax att laga vågen.

Varje sommar säger ja ju, nu ska jag fasiken komma i form..
Har gett upp det där och tänker satsa på Beach 2015, då ni då ska ni få se på en spännstig brutta.
Eller så får jag se till att göda Tony och dem omkring migFat Man, då ser väl jag mindre ut eller?

Finns inte ett smack att göra i Grums, ska man ha nåt att göra får man fixa det själv.
Gillar att planera fester och fixa och dona, man kanske skulle bli festfixare i grums.
Typ 3 jobb per år..

Iaf efter att ha surat över att det aldrig händer nåt, åkte jag och köpte en chokladkaka, äta orkar man ju alltid liksom.
Ett stycke Suris..

Åkte hem till pappa och gnällde medans vi mumsade choklad.

sen huxflux var det natten och trött som man är redan vid halv 11, var det lika bra att hoppa i säng.

Så det blev inget vinglas för mig, kanske tar det ikväll..


Hugs And Kisses




Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2008-08-24 22:34:46

Du, den där pizzatallriken m.m stog kvar på bordet på söndag kväll när jag kom hem... gissa vem som blev sur då... och gissa vem som blev ännu surare när hon oskyldigt fick ta emot ovett för det.... -men nu vet jag att det var du o Fredrik....

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-08-24 22:37:48

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela