Jennys tankar

Julbak

Publicerad 2008-12-17 18:34:37 i Allmänt,

Hejsan hoppsan!



Så vi har julbakat här hos mamma, lr ja de kanske inte blev så mycket juliga grejer, men vi har bakat och det är snart jul.
Hallongrottor för det var nåt jag blev jättesugen på.
Kokostoppar för de gjord alltid farmor
Rocky road för det åt mamma som en tok förra året
Müsli bars för det lite nyttigare alternativet

Så lite julmusik på de, himmla mysigt, jag hjälpte kanske inte till allt för mycket för ja, förkyld vet ni.
Men lite lagom sådär på ett hörn =P
Vi slet som djur allihop, utom de där konstiga elektrikern som ränner här hemma hos oss och väntar på sin polare rörmockarn, man kan inte lita på hantverkarfolk =P





Ja det var väl allt från julbaket =P















Kram

Kommentarer

Postat av: Therése

Publicerad 2008-12-17 20:46:36

Hah blev sugen på kokostoppar ;P

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-17 21:33:44

Rocky road?? VAD är det för något??? Aldrig hört talas om! Mysigt att vara med och baka... eller ja, äta det som bakats, hihi... Kramiz M

Postat av: Malin

Publicerad 2008-12-19 11:01:23

Det var jag som skrev ovanstående kommentar, ser att namnet försvann! Kramiz M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela