Jennys tankar

En vanlig dag på jobbet

Publicerad 2008-07-11 22:48:22 i Allmänt,

Hej hopp!

Inatt så sov Tony hos mig, så mysigt att vakna brevid honom..
Han är för söt!

Pratar i sömnen och grejer, han är för go.   Heart Glasses 
Fick till och med somna till bilar =), japp de e min film de. Bilar är så jäkla bra, den filmen kan jag se hur många gånger som helst. Tur att Tony är så snäll och låter mig komma undan med det mesta.

Har ju jobbat idag oxå, började 2.. Ville inte alls gå upp ur sängen i morse, han låg där och var så söt.


På jobbet idag har jag haft jättekul!
Har verkligen de bästa arbetskamraterna!!

Malin bjöd på jordgubbar och glass idag, hon gick ju på semester idag.
Hur ska man klara sig utan Malins glada min på jobbet?

Jobbade med Cissi idag, haha vi har så kul ihop. Roll 

"Träna juck på grodan!"
Doggystyle!
Hahaha.. Kändes helt fel att gunga på grodan efter de..

Så vi bytte jag fick hästen så tog Cissi grodan.  Frog 
Annika ville inte vara med och leka men hon ville ta kort på stollarna i lekparken..

Vi har skrattat som bara den idag, en av de äldre sa till oss när vi stod och fnissa som bäst.. Ja ni har lätt till skratt ni.. Hahaha!
ja då lever man längre.  Too Happy 2 

Vi har oxå härmat gångstilar, mycket roande!
Cissi och jag har samma humor, fast vi flammsar inte bara runt på jobbet. Vi kan faktiskt vara "vuxna" när vi vill..

Vem kom på aha ett bildäck, de gör vi en gunga av..??

Pricken över i var när det ringde 5 i 9 och då är samvetet med.. Ska man svara eller ska man låta natten ta de, vi slutar ju 9 och då vill man bara hem, inte ha några larm. Watch 

Men jag svarade iaf
- Centrumgruppen de e Jenny.
- Ja hej det är från larmcentralen XXXXXX har ramlat ur sängen. (Varför ringer dom till lokalen tänkte ja?)
- VA?? ehh.. de tankarna jag fick där, hur fan har det gått till? XX kan ju inte gå och ännu mindre ramla ur en säng..
Sen hörs det bara massa flabb.. Too Funny 

Annika O, var det som ringde och tillslut efter allt skratt sa hon ja, nu har jag varit rolig för idag..
Va fan,,, där satt jag som ett stort frågetecken..

Men detta blir det hämnd på =P


Imorgon blir det nya friska tag, förhoppningsvis lite bus oxå..


Att man kan ha så kul på jobbet..






 Hugs And Kisses 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela