Jennys tankar

Gunnel & Nipha

Publicerad 2008-06-10 21:40:09 i Firarhörnan,

tjotjo!                                                 Birthday Song

Har ju helt glömt bort att säga grattis till världens bästa moster och världens bästa (vad hon nu blir) Nipha! Dessa

pingllor blev ännu ett år äldre lr yngre.Happy Birthday

Moster gunnel fick ett halsband av mig som det stod Dylla på & nipha fick ett Nipha halsband av mig och syster.

Min smarta kusin fundera på varför det stod dylla och efter ett tag säger hon aha det fanns inte Gunnel, hahaha.

   
Drunk Birthday Wishes
  Ja precis så var det, det fanns inte Gunnel så jag tog Dylla istället, hon är att för söt   min lilla kusin!

Ne när jag var liten så kalla jag Gunnel för moster Dylla, så där har ni det.


Stort Grattis på er i efterskott pinglor!Birthday Card

Hipp Hipp Hurra!  



               




Hugs And Kisses



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela