Jennys tankar

Fredagen

Publicerad 2008-10-04 14:45:21 i Allmänt,

Tjenis klenis!
Japp det är dig ja menar, du i svart där =P..

Så igår varjag och mamma mutter och kolla på bilar, gu va bilar de finns.
Ska ju köpa bil, så man måste ju se sig omkring..

Blev helt kär i en blå bil från 96, känns lite för gammal, men den var så fin.
Automat oxå, de e ju behändigt!

Lovade Anders att berätta för er att han är hungrig, så är det någon som vill ha en middagsgäst är det bara att höra av er så fixar ja detta.
Han är föresten singel om det kanske lockar mer nu.

iaf bil tittandet då, gillade bilen i den affären, kan bero på att försäljaren var så trevlig. Så borde alla försäljare va, han såg stroppig ut först men, nixi.
Sa att ja kunde nada om bilar, så han visa va vi skulle titta på och fråga efter hos andra bilförsäljare.
  
Han visa först en 2-dörrars, men den ville ja inte ha. Ja sa att om ja krockar ska alla ha en varsin dörr att kliva ut ur, han skratta lite och sa att de e ju oxå en tanke.
Mycket trevlig!

Har ja sagt att jag har världens bästa mamma, de har ja iaf. Vi åkte runt och kolla på bilar överallt. Det måste kännas rätt oxå liksom, vill inte ha en grå/silvrig bil, de har ju alla.

Har pratat med Tony en hel del oxå, efter allt tjaffs så börjar det lugna sig nu.
Vet inte va man ska tro ibland.

  Har hört att det e nyfiket folk som är inne och har koll på mig, fast jag är iofs rätt så intressant och söt.  Svårt att hålla sig ifrån mig =P

Ne nu måste jag fortsätta plugga, för ikväll blir det vin och mat med grabbarnaParty!..





Hugs And Kisses



Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2008-10-06 22:47:55

Har jag sagt att jag har världens bästa JENNY, grattis på namnsdagen idag 6/10!!

Namnförslagen när du var bäbis var Fredrik o Martina (din far trodde du skulle bli mobbad om du hette Martina MARtina o MARkatta typ) så det blev Jenny, fast du hann att bli 3 veckor innan det blev bestämt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela