Jennys tankar

Listan

Publicerad 2009-04-04 17:03:21 i Allmänt,

Fick se denna lista hos Malin..
Vill oxå vara med att lista så ja härmapade igen =P



Lovar du att vara ärlig? Ja.

Du heter: Jenny Karin Lisa

Smeknamn: Gujje

Låt som när du är ledsen sörjer till? Finns många
Beroende av:  Min familj, Juice, vatten, datorn, bilen och min väska

Vad tror folk om dig?:  ingen aning

Stämmer det?  -

Vad får du oftast komplimanger för?:  Har fått för mina ögon några gånger på senare tid =)
Vad säger du för att imponera på någon?:  Ja själv kör man BMW och brukar ligga på playan i thailand under vinterhalvåret, så ska de sägas på sån där brat stockholmska =P..
Vet faktiskt inte om jag har nåt som ja brukar säga..
Hur imponerar man på dig?:  Med humor och självförtroende

Brukar du skratta för dig själv?: japp!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:  Det är en festinbjudan till Jenny och Nina, vill inte skriva precis vad de står här..
Var bor du?: Slottsbron/Grums

Trivs du där: Ibland mer, ibland mindre

Äger du några converse: Ne faktiskt inte, men blev sugen på ett par
Sprit, cider, vin eller öl: Cider eller vin

Brukar du bli för full: Inte nu för tiden..

Är du allergisk mot något:  Jao..
Har du haft sex idag: Nope

Hur svarar du i mobilen:  Tjo eller de e Jenny
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Magnus Muffen, syster, mamma..
Antal timmar sömn inatt: Oj, de vet ja inte.. Men de e många kisspauser på nätterna nu..
Brukar du komma i tid:  Jag försöker iaf

När mår du bra:  När jag får tid för mig själv, mina vänner och familj
När blev du fotad senast: Igår hos Camilla
Hur känner du dig nu: Bra, mindre stressad i idag

Vanligaste färg på dina kläder: Svart och mörka färger
Vad tycker du om fötter: Gillar inte fötter! Fötter e läskiga!
Vad saknar du:  Farfar, idag är det 1 år sen han gick bort

Hade du en bra kväll igår: Japp, lite skvaller och massa bus och prat
Favorit dryck på morgonen: Vatten

Rakar du benen:  Ibland, föredrar att vaxa dem, men ibland så blir de bråttom

När brukar du oftast gå och lägga dig:  När ja börjar bli trött, nästan aldrig senare än 22 nu..

Är du blyg?: Ja, inför folk ja inte känner bra

Sysslar du med någon idrott: Nope

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut!

Har du spytt offentligt: Ja, tror jag spytt i varenda affär de här månaderna =P

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: ??

Är du bortskämd: Ja.. Har väldigt snälla föräldrar som ställer upp!
Vad gör du i morgon: Jobbar

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?:  Oj va svårt..


Vad längtar du till?: Till sommaren och att bebben ska komma
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja

Vad använder du för shampoo?: Olika, beror lite på hur håret är..

Hur gammal är du: 27 år ung
Tycker du om någon just nu: Japp, tycker om många

Gröna eller röda äppeln: Gröna

Gillar du golf: Nej va tråkigt

Vilken tid gick du upp idag: 06:00

Har du sovit i din egna säng inatt: Japp

Har du strumpor på dig nu: Ja, gillar inte att gå barfota..

Är det okej att gråta: Absolut
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa bil, ge familjen, sänka till cancerforskningen
Bär du glasögon eller linser: Nope

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej

Har du piercing: ne, har haft

Vill du gifta dig: Nää

Vill du ha barn: Ja

Solar du ofta: Nej

Är du bra på att laga mat: Beror på humöret, tråkigt att laga mat till sig själv.


Är du flygrädd:  Nja, gillar inte att flyga.. Men ja får inte panik och så..

Hur vig är du: som en gammal panter

Är du musikalisk?: Nej, men ja sjunger och plinkar ändå
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass: Magnum

Tror du på ett liv efter döden: Ja

Tycker du om sushi: Ne

Vad äter du helst när du ser på film: Choklad
Har du tandläkarskräck: Nej

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Jag är nog mitt på dagen människa nu, kan sova jämt!

Vilken ögonfärg har du: Grönblå

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna:  nej

Hur ofta tränar/motionerar du: Ingenting nu, blir nån promenad ibalnd..
Senaste låt du hörde: ??


Kram

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-04-05 14:37:19

hihi, flera har frågat, så jag har fixat denna sida! http://budskapssmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela