Jennys tankar

Idag

Publicerad 2009-08-27 22:14:44 i Allmänt,

Tjenis på er allihop!

Händer inte mycket i mitt liv, lr jo på sätt och vis..
Men det känns som det börjar spåra ur lite nu, efter att NWT skrev om mig och lillen så har det ringt massa andra tidningar som oxå vill skriva artiklar. Men idag höll jag på att tvärdö på stört tror ja, SVT ringde och vill ha med mig i ett program där jag ska berätta lite hur jag upplevde influensan. Oh shit pommes!!
Iaf så försökte jag säga nej några gånger lite snällt och skyllde på mammafettet, att jag blir generad jämt och knappt kan prata inför folk..

Hon sa att det blir bara en kort grej och de som varit med tidigare har tyckte att det varit kul..
Men jag är en fegis jue, hon tyckte att jag har jue varit med i DN detta är typ samma sak..
Nja...

Iaf så ska vi höras imorgon eller på måndag..

Diskuterade det hela med tant Malin en snabbis, och nu vet ja fasiken inte hur ja ska göra. Hon sa tänk om det är meningen, tänk Svt ringer just dig! Tänk om drömprinsen väntar där =P..

Får ta mig en funderare, men de lutar åt nej..

Annars så har jag och Vincent varit i Slottsbron idag och hälsat på morfar. Lasse kom oxå en sväng och satt och gulla med lillen.  Så söta så!!

Fick lite tips av en reporter om försäkringskassan och underhållstöd och så, sånt som jag inte hade en aning om.. Så imorgon ska ja sitta i telefonkö igen, behöver ringa kommunal och försäkringskassan =P
Så ska vi göra oss fina för vi ska ta kort imorgon =P


Ne nu ska ja plugga lite..

Kram kram

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-08-27 23:04:29

Du ser, du kan ha nytta av reportrarna också, tänk på det!! Ni behöver inte göra er fina, för ni är fina jämt! Så det så!!! Gonattkramen! M

Postat av: Milla

Publicerad 2009-08-27 23:31:42

Ja, det var faktiskt jäkligt gott också! :)



Men oj. Väldigt vad hypat det blev med den där flunsan då.

Jag hade nog inte varit med i tv om jag hade varit i dina kläder. Känns som att det skulle räcka att vara med i en massa tidningar. Tv är ju något helt annat. Jag skulle få tunghäfta och börja stamma. :P Finns ju roligare saker att bli "känd" för. ;)

Men visst, Malin kanske har rätt. Drömprinsen kanske väntar i kulisserna. Men jag tror att han lika gärna kan finnas i kyldisken på Konsum eller i en parallelklass eller så dyker han plötsligt upp genom en bekants bekant. ;D Men det är ju jag det.



Duktig du är som pluggar så! Själv är jag helt i obalans just nu och orkar knappt tänka på att börja plugga ens. :/

Postat av: Annika A

Publicerad 2009-08-28 10:24:50

Oj, oj, tidningar och tv. Här händer det grejer! Känn efter i magen bara så det känns rätt, annars säg ifrån,

Lycka till iaf!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-28 12:43:34

Jag förstår alltför väl varför du tvekar. Tidningar är en sak men TV är nåt helt annat. Känn efter hur du känner dej när du tänker på att vara med i TV. Blir du glad, lite pirrig, nyfiken kanske eller nåt annat positivt. Då kanske det är rätt, men det är ju bara du som vet. Och drömprinsen kan finnas vart som helst, men det är ju inte det som är det viktigaste i livet. Det viktigaste är ju att Du själv mår bra.



Kram till dej och gossen från gammelmoster

Postat av: Linda

Publicerad 2009-08-28 15:07:47

Vilka kändisar ni blivit.. Så himla fina i tidningen så =) Men jag håller med ovanstående, fundera ut hur du känner dig med tanken om att va med i tidningen för du ska göra det för din skull och inte för att media tjatar. Kram

Postat av: Linda

Publicerad 2009-08-28 15:30:24

Hej. Har vi fått oss en riktig rixkändis här i lilla grums! Tack för dina värmande ord på min blogg och jag blir inte förvånad om det är samma avd som din morfar låg på. Folk har tagit sina liv där inne för att dom gått på för hårt & vägrat ge dem hjälp så det är en fruktansvärt grym avd! Hoppas allt är bra med dej å lille vincent!! kram!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela