Jennys tankar

Svammel

Publicerad 2009-08-23 12:35:29 i Allmänt,

Hej hej!!

Så igår skulle min lille mormor fyllt år, hela år

Va fort de går, känns inte som om det var så längesen vi satt på sjukhuset med henne. Eller som hon bjöd på sina smarriga köttbullar, ingen kan göra köttbullar som mormor kunde.  Och ingen kan göra pannkakor som farmor kunde =).

Ska åka till Graven idag om det hinns med, dagarna går i ett!
Idag kommer kusinerna på besök, lr kusinen har inte riktigt koll där, sen bär det av till segmon för lite tjejmys med Annica, Linnéa och pnillurp.

Första gången pnilla ska träffa Vincent =).

Tänkte på en annan grej, om man nu ska byta samtalsämne helt...

Ni vet överkammning, sådär som gubbar har.. De är helt flint men långt hår på ena sidan som de kammar över flinten..

Iaf är det typiskt för vita?? (Får man säga vita, utan att bli påhoppad??)
För om ja tänker efter har jag aldrig sett en färgad (är det rätt benämning nu?, hänger inte med i vad man som är korrekt..) som har sån friss..

Bara en sak ja fundera på, har mycket fritid =P

Ne nu blir de nog lite lunch snart..


Pössen

Kommentarer

Postat av: Utlandsmamman ( Mor Penna )

Publicerad 2009-08-23 22:19:38

Vinnaren är nu utsedd i tävlingen om babyprodukter.



Denna gång vann tyvärr inte du. Men du är mer än välkommen att prova igen, i min pågående tävling om en dataväska värd 695kr.



Tack för att du deltog :-)

Postat av: Malin

Publicerad 2009-08-24 09:32:50

hihi, jag håller med, tror inte jag sett en "mörk" med sådan frisyr, så du lär ha rätt.. Hoppas du får en fin dag! Kramiz M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela