Jennys tankar

Uppdatering

Publicerad 2009-12-02 09:57:22 i Allmänt,

Hejsan hoppsan!

Som sagt plutten sov hela natten igen, vet inte varöfr han börjat vaknapå nätterna. Så försöker man nu ska vi sova älskling och han bara ler stort och pratar, blir så full i skratt varje gång, hahaha.

Idag så gick vi iaf till babycafét, jättekul att få se så många bebisar.. En var bara 5 veckor, så liten så söt. Vincent har aldrig varit så liten, de jag helt säker på =P. Iaf så träffade vi Anna och lilla storprinsen Linus, var redan där och lekte för fulla muggar när vi kom dit. Nästa gång ska jag komma ihåg kameran! Kom också en plutt som var en dag yngre än min plutt =).

När vi skulle hem så tog jag och plutt följe med Anna och Linus, gossarna sov ikapp och vi mammor prata skit =P. Finns så mycket att prata om! Så det var riktigt trevlig. Annars hände det inte så mycket igår, försökte hålla min lille plutt vaken. La han lite tidigare ändå..

Men stackarn vaknade vid 11 halv 12 och var jättelessen, välidgt ovanligt att han vaknar och gråter på nätterna. Tog upp honom och bar han, då somnade han direkt.. Men så fort man skulle lägga ner honom så var det samma visa igen. Så han fick ligga på mig och sova medans jag kolla det sista på Top Gear, var lite krångligt att göra mig klar för sängen med en sovande Vincent på armen..

La han ner i min säng iaf, såklart vaknade han så jag passade på att ge han lite mat.. Sen ett snabbt bytefrån tutte till napp =P. Så somna han tillslut.

Så han sover än, känner att han får sova så länge han vill nu på morron ska vi skjuta lite på sömnen på dagen och kanske skippa sista halvtimmen.. Vi får se..

Själv vaknade jag av en mardröm.. Jag hade köpt hus, lr jag hade köpt en tomt där huset hade brunnit ner, så jag hade byggt upp ett nytt eget hus. Det var sommar och folk var hos mig och badade och grilla.. En slags alkoholfi inflyttningsfest.. Vi skulle iaf gå ut och titta på nåt som syster skulle visa, så jag skulle hämta Vincent.. Men han var borta, fanns ingenstans! Letade i hela huset sprang runt och ropa tillsammans med min mamma, de andra i sällskapet tyckte inte detta var nån stor grej. Jag sa att han var kidnappad för han hade sovit en lur i sin säng och nu var han helt borta.. Då var det en kärring som studsa på min studsmatta som sa till mig, varför ska vi hjälpa till, den vi misstänker är jue du. Du såg han sist!

Tror det var nån gamal klasskompis =P.

Iaf så fick jag se min Vincent på en båt med ett annat par, de hade honom! Då var det hans föräldrars tomt jag hade köpt och han var sur för att jag köpt tomten och byggt hus på den..

Iaf lite krångel och prat med polisen om hjälp..

Iaf så vakna jag, var tvungen att titta om plutten låg kvar i min säng!  Min söte underbara lilla son, blev så glad när jag fick se honom imorse! Phu, du får aldrig lämna mamma =P










Ni får ignorera min fot som råka komma med =P



Kram





Kommentarer

Postat av: annica branting

Publicerad 2009-12-02 11:32:29

vilken goding!

Postat av: Åsa

Publicerad 2009-12-02 13:53:08

Gud så söt :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-02 17:28:14

Guuud va go!Så otroligt söt!

Postat av: Åsa

Publicerad 2009-12-02 18:00:06

Jag vågar inte riktigt ja heller ;) Men vore superbra om ja kom med ;) ska sätta mig och söka ikväll :D

Klart vettu, kan göra mitt eget biggest losers hemma och bjuda in dig ;)



ja så gulligt när hon sa det :D:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela