Jennys tankar

Tisdag

Publicerad 2009-12-08 23:39:45 i Allmänt,

Hej hopp!!

Har precis kollat på Top Gear och efter de så går det inte att vara sur =P. Hahaha det programmet är bara för roligt, skratta som bara den..

Idag har jag faktiskt hunnit plugga, hann med riktigt mycket på en halvtimme faktiskt, sen så var jag in til stan och lämna in datorn, så den ska hinna bli klar innan det drar igång med massa plugg igen.. 3 veckor skulle de ta..
Stackars kille som försökte hjälpa mig.. Har du gjort en... ja va han nu sa.. han fråga lite mer..
mitt svar Jag vet inte vad du pratar om...
kunde vara nåt med mjukvaran, jag fatta inte varför han babbla om den, när det är fläkten lr nåt som slutat fungera och så fort man använder datorn håller den på att brinna upp.. Kan mjukvaran göra de??
Sen var det nåt med heatcontroler..
Men snälla lilla du, jag vet inte vad du pratar om..
Om det var fel på mjukvaran så får jag betala 700 spänn för att få tillbaka datorn.. Så jag antar att det lutar åt att jag får betala 700 spänn, brukar väl vara så..
Fast hade datorn varit trasig så hade jag fått en ny, så de kanske hade varit bättre att låta den brinna upp..
jaja..


Känner att nu är det riktigt nära till att bryta ut en förkylning i kroppen, känner mig sådär "sjuk-trött" och halsen känns också sådär skum.. Bara det väntar tills på söndag! Försöker att inte pussa så mycket på plutten, så inte han ska åka på nåt men det är svårt.
Idag fick jag på film föresten när han skrattar och idag var det ett annat "ord" som gällde. Smälter varje gång!

Missa iofs både ugly betty och desperate housewives idag, men får ta igen de imorgon..

Ne ska göra lite sista plugg innan jag lägger mig..

Natti natti

kram

Kommentarer

Postat av: Milla

Publicerad 2009-12-09 00:22:41

Haha! Hade jag kul? Tråkigt nog så blev det ju ingen jävla resa. :( Är skitledsen över det. Vid dessa tillfällen önskar jag VERKLIGEN att jag hade körkort så jag kunde åka själv. Bara jag och bilen liksom. Kram.

Postat av: Lindaaa

Publicerad 2009-12-09 14:58:27

Hej, japp 2 veckor har redan gått :)



han kommer heta Neo sven (efter peters farfar,peter heter oxå de) bertil (efter min morfar som gått bort)svensson.. Tiden flyger fram tänk att du haft din prins nästan 4 månader känns inte som längesen han kom :) kram

Postat av: Malin

Publicerad 2009-12-09 20:05:12

är också lite si och sådär, känner mig hängig och har huvudvärk! Ber också om en förbötttring innan helgen... kramiz m

Postat av: Annika.A

Publicerad 2009-12-10 16:10:48

Ha ha, känner meg också som en fågelholk när det gäller datorer som krånglar!

Lycka till med dopet i helgen!

Kram

Postat av: Milla

Publicerad 2009-12-10 23:31:00

HAHAHAHA! Fan vad roligt. :P Vilken sjuk dröm! Nalle Puh-glas minsann. Hhaha. Kan tänka mig att jag var redigt upprörd när jag inte kunde köpa dem. ;P



Tack så mycket, jag håller fortfarande tummarna jag med trots att jag dessvärre tror att det blir svårt att komma iväg innan jul. :(



Hoppas du mår bättre! Kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela