Jennys tankar

"Grabbkväll"

Publicerad 2009-01-18 01:55:28 i Allmänt,

Hej hopp!

Så jag har precis kommit hem från "Grabbkvällen".. Ravade mig jue till råtorp idag, a man är väl hurtig..
Håkan skulle ut med Martin, fluff och ove.. Men ove fick ryggskott, så han ingde in Richard som förstärkning.

Jag Richard och Håkan grilla ju frsta gången jag var hemma hos håkan och jävlar va kul vi hade, så de va kul att se han igen. ( Har iofs sprungit på han på biltema som jobbig kund en gång :P)

Iaf så jag ravade mig hem till Håkan och alla som känner Håkan vet att han inte kan klockan, eller han har en klocka som inte går som alla andras..
Men vid halv 9-9 nångång var vi äntligen hemma hos martin, jag åkte ju bara 7 hemifrån..

Väl hos martin började alla dricka öl och se på han nya tv.  Eller jag drack ju så klart inte öl, ja hade yoggi blåbärsdryck.
Men ja längtar till ja kan gå ut och dansa och festa hela natten lång med pinglorna.

Fluff hade ritat en mycket användbar karta til Martin, hahaha Ni som har sett tomten är far till alla barnen vet vad det är för karta jag pratar om.
Lite allsång och en himmla massa goa låtar från den gamla goda tiden blev de.
Håkan blev full och den riktigt kvinnotjusaren kommer fram.. Du ser billig ut, ska vi k*ulla? typ så raggar stackarn :P

Fick se en mycket bra muikvideo av Herr Fluff, nog de bästa jag sett, Herr Biltema flaschade röven som han jämt gör när de e en kamera i närheten.. Skratta som en tok åt deras förfester, tänk vilka roliga förfester man haft..

 Richard, Fluff och Martin


Har haft en mycket trevlig kväll, slänger upp korten imorgon.. Trött som ett as nu..

        

   Den berömda kartan, efter att man fått barn :P 

           

Håkan tar sig en sväng om..
  




Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela