Jennys tankar

lalalala

Publicerad 2009-06-14 20:25:42 i Allmänt,

Tjenis klenis!

Idag har det inte gått i många knop.

Vakna astidigt, svettig och tätt i näsan som satan.. Upp och öppna balkongdörren, de hjälpte inte kan jag meddela..

Hämta datorn och titta på en film som jag halvsov till, sen blev det "hotellfrukost" =). Mamma och den här elektrikern som ränner här dukar alltid upp till en jättefrukost, så ja passa på att äta med dom =). Sen blev det sängen igen, sov till typ 12..

Jag ska sova mig frisk sörrni =)!
Sen gick jag ut och kolla hur bygget gick här på gården.. Jag är den enda som inte hjälper till, fast jag får inte göra nåt ändå för nån. Nej du ska inte bära, nej jag gör de.

Jag får inte ens tanka bilen om syster är med, hon är så söt!
Pratar och klämmer på magen typ varje dag.
Det är moster som pratar, din favoritperson förutom mamma då. =)

Bebben har ju hela tiden legat på "fel" sida, lr ja han har haft ryggen på höger sida.. De flesta bebisar brukar ligga åt vänster.

Men nu tror jag bebben vänt sig, har börjat lite duttar och sparkar på höger sida nu, där ryggen alltid har varit..
Fattas bara att den vänder rumpan neråt..

Fick ett sms om att I min basgrupp hade fått en liten flicka =)
Grattis grattis till de stolta föräldrarna!

Den 12:e fick jag oxå reda på att ett par i föräldragruppen fick en liten pojk, så stort grattis till dem!

Har oxå börjat packa väskan idag, så imorgon ska ja inhandla halstabletter och lite fuktighetskräm =P
Om jag inte är allt för risig..

Ja det var allt för idag

pöss och kram

Kommentarer

Postat av: Milla

Publicerad 2009-06-15 01:26:12

Ja, semestern var skitskön och välbehövlig kan jag lova! :D



Allt är bra här, förutom att jag sitter och pluggar och det känns som om min hjärna är överhettad. Det är för sent på dygnet för att plugga känner jag så jag ska krypa ned i sängen istället. Hur är det själv då, med magen och allt?



Steken blev skitbra! Jag blev själv förvånad över mina kunskaper i köket faktiskt. ;)Kram.

Postat av: Linda

Publicerad 2009-06-15 07:59:50

vem i klassen är det som fått? nyfiken blir jag nu :P kram

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-06-15 08:44:06

Mysigt :D vår flicka sparkar & bökar varje dag och speciellt när hennes pappa pratar med henne :P

Postat av: Malin

Publicerad 2009-06-16 11:53:39

stackars liten krake! Men optimistisk som jag försöker vara, tycker jag det är bra att du är förkyld nu, och utvilad och frisk tills bebben vill komma ut till oss! Piggekramar till dig och bebben.... 28 dagar kvar...max!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela