Jennys tankar

Onsdag

Publicerad 2009-03-18 09:36:33 i Allmänt,

Hej hopp!
Så idag har jag varit riktigt effektiv, än så länge iaf..

Har läst igenom massa papper som ja fick av barnmorskan, skrivit i min "riktiga" dagbok. Där kluddar ja ner allt sånt som ja inte kan skriva här..

Har ju ingen koll vilka som läser här.. lite synd..

Nån som vet om man kan få reda på de på nåt sätt, utan att behöva lösenordsskydda bloggen.
Vill inte att vissa ska kunna läsa vad som helst.

Jaja, har dolat med lite annat oxå, snart ska ju ut på en promenad, man får ju pass på när vädret är fint =).

Så idag ska ja plugga, har svårt att komma igång med.. men ja ska klara tentan, ja ska!!

Så ska ja hem och gosa med min misse katt sen, känner mig som en dålig matte.. Så jag måste se till att hon får lite mer tid av mig.
Tänk hon blir 17 i år =).

Sitter oxå och förberder mig mentalt inför de jobbiga samtalet som jag måste ta tag i nån dag.. Ska inte vara snäll!
Nu är det ja som kräver + att ja vet att ja får hjälp =)..
Ja tar inge skitsnack längre från nån av er!
Kan du så kan jag och nu är det min tur!

Magnus hjälper till som bara den och tuffar till mig =P.


Måste ringa pappa oxå han ska upp och ta nya prover idag, måste höra hur de gick..

Ja de var väl allt från mig för tillfället, bara massa svammel som inte hänger ihop ett dugg =P

Pöss och kram

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-03-18 11:21:41

stå på dig!

Postat av: Malin

Publicerad 2009-03-19 10:25:16

jAPP, GÅ IN PÅ SUSNET,SE Då kommer det på mailen varje morogn, alla ip nummer, klocklag, hur många ggr de varit in och kollat mm mm mm Kramiz M

Postat av: Malin

Publicerad 2009-03-19 10:27:16

Postade lite för snabbt! Man kommer nog ingenstans med att vara för "snäll" längre.. då blir man lätt utnyttjad i stället. Säg nu vad du tycker och känner, du har rättigheter du också vännen! Kramiz M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela