Jennys tankar

Uppdatering

Publicerad 2009-10-17 21:52:21 i Allmänt,

tjosan!!

Tänkte uppdatera lite, är så trött hela tiden nu, iofs låg jag på gränsen sist i hb och skulle börja med järntabletterna igen. Har varit lite slarv där så det är säkert därför..

Trodde jue att plutten skulle vara jättepigg den natten när han somna så tidigt, men icke han sov till 5 fick lite mat somna om.. Låg och vred sig lite vid 8, men sen sov vi vidare, så vid 11- halv 12 slog vi upp ögonen!
Fick lite mat, vi sjöng och busa lite sen sov han 3-4 timmar till.. Nästan så jag funderar på om han redan börjat smita ut på nätterna =P.

Håller på att bli tokig på "kisseriet" också, ska ringa vårdcentralen igen och ta nytt urinprov, så ska ja ringa gyn..
Håller tummarna för att de hittar nåt i urinen, men de har jue inte gjort de på de 2 prov jag lämnat in.

Iaf så har det börja göra ont nu och det värker i magen också.. Kan jue iofs vara mensen som kanske börjar komma igång, vi får väl se..

Tycker det har blivit väldigt mycke klagning i min blogg nu, känner inte riktigt de där suget till att skriva heller.. Måste försöka piggna till lite tror ja, så trött jämt.

Måste ta tag i pluggningen också känns som om ingenting fastnar..


Idag så var vi iaf på marten 2 gånger, först tog jag och mamma en promenix med Vincent. Då träffade vi bland annat Annika A, med dotter och barnbarn..

Sen så ringde pappa och fråga om vi skulle dit precis när vi kommit hem typ, trött och sliten i hela kroppen så ja sa att jag inte orka. Sen fick jag dåligt samvete för pappa träffar Vincent så sällan, så jag och syster tog bilen ner så gick vi engång till. fast den här gången bar pappa Vincent, så jag slapp gå med vagnen där igen..
När pappa stod och köpte fisk så gick det förbi några som sa " men herregud så sööt"! Tror abslout att de mena Vincent och inte min far, så jag blev lite stolt. Såg också en av de gamla på ica, hann tyvärr inte prata nåt värre med honom.

Var gött att få komma ut i det fina vädret iaf!


Sen så har vi spelat Wii här, elektrikern var förvånadsvärt bra på rockring men helkass på skidor =P. Många skratt bjöds det på iaf.

Ne nu ska jag snart hoppa i säng




På ica och handlar



På promenad, åkpåsen är egentligen lite fel, men han gillar när den är så..
Han gillar däremot inte mössan jämt, så som en kompromiss la ja den på huvve =P



Denna lilla orm låg på trottoaren och väntade på att bli fotad =P

ja de var väl allt nu..



Kram kram



 

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-10-17 23:33:45

många söta drömmar i hans lilla huvud tror jag ;)

Postat av: Linnea

Publicerad 2009-10-20 16:15:15

Så fin han är den lille gosnosen :-) Det var jättekul att träffa er lite igår. Ont som fan har jag i armen efter den där sprutan :-( Hoppas vi hinner ses på torsdag, jag hör av mig imorgon. Kram Kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela