Jennys tankar

Tjoho!!

Publicerad 2009-09-29 20:20:05 i Allmänt,

Tjenis!

Så imorse skyndade jag mig ut innan hjärnan hann med att inse vad som hände =P.. Morgonpromenader är inte min starkaste sida, vill gå "tidigt" också så ingen lägger märke till mig när jag flåsar och svettas som bara den =P. Idag kom jag iofs iväg ganska sent.

Flåsade mig runt banan iaf, hem och fixade massa tvätt och duschade så när det väl blev dax för frukost så var klockan 12..

Idag blir plutten föresten 2 månader =)! Stor pöjk nu. Har svårt att kommma ihåg hur mitt liv var innan han kom, vad gjorde man egentligen? Mer än att jobba då =P


Håret står på sniskan, man ska inte somna när håret är lite fuktigt =P



Ska försöka plugga idag också men det går sådär på den fronten, fast de gör inget jag ska göra ett försök iaf..
Ringde VC idag också, så ska få komma upp och ta prover imorgon, hoppas det visar nåt för jag håller på att bli tokig ibland.

Var iaf nyss upp och hämta några grejer på VC och då sprang jag på Maria =), alltid kul att se centrumtjejer. Fick se hennes tatueringar, riktigt snygga!!! Vill också skriva nåt snyggt med sån stil. Tycker hon såg riktigt fräsch ut, ett helt annat lugn över henne liksom..

Var och köpte ett träningskort idag oxå, fick iofs se att mitt gamla inte hade gått ut än.. Typiskt

Ja det var nog allt för mig

kram

Kommentarer

Postat av: Ananas

Publicerad 2009-09-29 20:32:37

Jag tror att det var dig jag såg imorse. Strax efter nio svängde du in på Grönbergsgatan. Kan det ha varit du?



Vadå har Maria flera tatueringar? Har hon redan gjort en till? Vad blev det då? Oj, många frågor =)



Linus sjunger ja må han leva för Vincent i sömnen hör jag =) Ge plutten grattis kramar och pussar från oss.



Kramen

Postat av: Malin

Publicerad 2009-09-29 21:06:21

Grattis söte lille Vincent!!!

Postat av: Ananas

Publicerad 2009-09-29 22:20:42

Jepp, det var påpälsade jag. :) Försökte hinna ikapp dig så jag kunde säga hej men såg dig inte när vi kom på gamla vägen i höjd med ditt hus. Stannade lite snyggt för att känna på Linus hur varm han var fast det var dig jag tittade efter. Men tyvärr så såg jag dig inte. Hade varit kul att få prata lite och höra hur det är. Men det får väl bli en annan dag :) Nattis!!

Postat av: annica

Publicerad 2009-09-29 23:10:07

Grattis till Vincentpå 2 månadersdagen!

KRAM

Postat av: linda

Publicerad 2009-09-30 11:08:27

Hej! Bild på sovpåsen? elr va de nu heter finns nu på min blogg. Gud va sööt han är lill killen :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-30 12:29:30

Hej Jenny!

En dag för sent, men jag skulle vilja säga Grattis till Dej på 2-månadersdagen som mamma.

Kram från moster

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela