Jennys tankar

Kommentarer

Postat av: Milla

Publicerad 2009-09-02 01:18:40

Hahah! Tack. Jag är själv impad. :P Eller hur! Springer gör man ju när man är jagad och måste. Hann tänka en gång i skogen idag när jag hörde ett litet knak, att kommer det en älg så får han fan ta mig för jag orkar inte springa fortare än jag gör. Jag skulle liksom ha gett upp där på fläcken. Men det kom ingen som tur var. :)



Ge det en chans du med vettja!

Hade det inte varit så att jag hade fullt upp med att flåsandas och försöka kippa efter luft hade jag föreslagit en springdejt. Men i nuläget skulle det liksom inte funka. Förstår inte hur folk kan springa med sällskap och PRATA samtidigt.



12 minuter kommer jag nog dessvärre aldrig att komma ner i. Men jag är glad om jag minskar till 20 ;) Det gäller att ta små babysteg så att säga! Kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela