Jennys tankar

Thihi

Publicerad 2010-02-06 11:06:48 i Allmänt,

Tjo flöjt!

Min lille far är jue i Thailand med Lasse och Håkan, inge avensjuk där inte.
Så igår ringde han och väckte mig, tror klockan var 6-halv 7 nånting.
Det roliga var att där var nere så var det jue mitt i natten om jag fatta det hela rätt..

Håkan hade tittat på klockan och fått upp alla 8 som han trodde..
Pappa fråga om han var säker på vad klockan var och det var han. Men de satt där på altanen och det var väldigt mörkt tyckte de.. Var det verkligen så här mörkt sist?? jaja solen går väl upp snart..
Iaf så de ringde mig som kasta mig på telefon så inte plutt skulle vakna..

Ungefär samtidigt så kom Håkan på att klockan inte alls var 8 på morgonen och att han hållt klockan upp och ner förut.. HAHAHAHAHAHAHA
Ännu mer komiskt hade de jue varit om de inte ringt mig =P.

Och imorse vid halv 9 så ringde Lasse =P. Prata lite och han sa att han satt och drack läsk i Solen, jag mummla nåt om att skrapa bilrutor har också sin charm =P..
De var iaf ute och åkte moppe, Lasse hade fått punka och de var inte där de trodde att de var =P. Så de behövde ha tag i pappa =P.
Så de var lika bra att traska upp och skicka iväg nummret, kunde lika gärna käka frukost med mamma, Elektrikern och Vincent då.. Så nu sitter jag här och gäspar..


Kramen


Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-02-06 15:05:14

haha, gissar att de kommer att bli lite retade för det där i framtiden hi hi... Vinner jag pengar ska jag köpa fåtöljen direkt!! En prins ska ha en riktig stol, så är det bara! kramiz m

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela