Jennys tankar

3 Januari

Publicerad 2011-01-10 21:03:58 i Allmänt,

Hej hej!

Nu är det äntligen dags för lite uppdatering, den dåliga uppdateringen beror på tenta plugg och data krångel.

För en vecka sen tog jag och plutt en morronpromenad för att tillbringa dagen på Östermalms sidan, massa bus och skoj! Påvägen dit trodde nog folk att jag var en mupp som var ute och gick med ett gossedjur.



Full fart hela dan, jag fick till och med se en hemlig låda, några kramar och lite info om alla flickvännerna :P. Så söta små killar, med mycket spring i benen. 

Det var en trött liten kille som somna i vagnen hem den kvällen. Bäst av allt när man är ute och går med killkompisar, de drar vagnen i uppförsbacken vid lillkyrkan :P.


Kram

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2011-01-11 00:11:27

Haha jag skulle nog ha funderat lite om jag hade sett det :D

Kram

Postat av: Daniel Bergqvist

Publicerad 2011-01-11 10:33:33

Det var snarare dra vagnen ffs annars bjuder jag inte på kaffe :P

Postat av: Linda

Publicerad 2011-01-11 14:28:35

Meen så söt han är =) Å va stor han blir =)



Hoppas allt är bra me er!. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela