Jennys tankar

Lite uppdatering

Publicerad 2011-11-26 07:36:41 i Allmänt,

Hej hopp!

Så vad har hänt under veckan..
C-uppsatsen är skickad till en massa folk för att leta fel och ifrågasätta saker- Jag börjar faktiskt känna att jag snart är klar, snart kan jag titulera mig sjuksköterska. känns iaf som att det finns ett slut på de, om inget oväntat dyker upp då.
Båda jag och Lisa törs inte säga att vi är klara till sommaren, utan vi säger att förhoppningsvis/kanske tar vi examen till sommaren.

Plutt har varit hos tandläkaren och fick beröm :). Fina tänder, lagom glest, inget nappbett och bra borstat. Bra borstat förstår jag inte, då jag inte väcker han för att borsta tänderna när han somnat :/. + att han i genomsnitt får välling ca 3 gånger i veckan i sängen, alltså efter tandborstningen.. Säkert mindre då jag helst inte vill ge han välling, så ofta somnar han utan att jag ger honom nåt. Men men.. 20 tannebissingar hade han också..

Vi hade pratat om tandläkaren typ en vecka innan, att det är han/hon som ska se om dina tänder är sjuka. Tandläkaren letar efter tandtroll som kan bo på tänderna, så man måste gapa stort..

Utanför tandläkarn träffade vi en gubbe som han berättade för att de letat efter tandtroll :P.

Igår så var vi lata och köpte pizza, i pizzerian så var det en gubbe som också vänta på pizza, så Vincent fick sig en pratstund. Lille sötnöten! Vincent fick en klubba av pizzagubben också, så den visade han upp för alla Titta, jag fick en klubba :)..

Idag blir det en sväng till biltema och ev elgiganten, sen åker vi till mamma för lite mys. Jag ska ut ikväll, så ett gäng kompisar kommer också :).
Ska bli riktigt kul, om ingen nu sviker :P


Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela