Jennys tankar

Lördag

Publicerad 2011-09-11 11:50:00 i Allmänt,

Igår tog jag och Vincent en tur till Slottsbron, väl där blev det en promenad med phu som behövde sova lite :P.
Kan ligga nåt i att Morfar inte kommit hem från jobbet än, så det var liksom ingen ide att gå in och sätta sig :P.








Tittar efter bilar..

Efter promenixen blev det lite bus med Morfar innan vi for till Anders och Nipha, nipha ringde och ville bjuda oss på mat och de tackar jag inte nej till.. Slippa diska *hurra*, hatar att diska, det är det tråkigaste som finns!

så klockan 4 var vi hos Nipha och fick mat, mums, så jäkla gott!

Efter maten kikade mamma och Lennart förbi, de skulle lämna lite grejer till mig som jag glömt hos dem.


De var ute och åkte på en av alla hojjar som Lennart har..

Vincent busade runt och höll låda.
Sen efter fika och massa mer gottigt så blev det dags för att gå ut..


Vincents grejer låg i bilen, det var för varmt för jacka när vi kom till dom. Innan jag hann reagera så var han klädd och klar :). Niphas jacka, anders halsduk och mössa :P.






Ja det var nog hela min lörda..

Pössen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela