Jennys tankar

Hälsodynan.

Publicerad 2013-11-13 21:32:00 i Allmänt,

Jag fick en tidig julklapp av mamma, hon hade bokat tid på hälsodynan åt henne och mig.
http://www.halsodynan.se/
 
Vi gjorde en varsin hälsoanalys och jag fick 3 a4 papper med mig hem om vad jag bör tänk på, vilken mat jag ska äta vilka vitaminer min kropp behöver.
 
Jag kan säga att min mage verkar faktiskt bättre, känns som bomull i magen. Då har jag i över 10 år sökt upprepade gånger på vårdcentralen och fått remisser till den ena och andra men allt är bra.
Ska på återbesök i december så jag hoppas att jag har minskat pappren till iaf 1 A4. Magen är inte bra än, men den är bättre :).
 
Tror fler skulle behöva gå dit och få en tankeställare om både det ena och andra.
 
Prova du med :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela