Jennys tankar

2014

Publicerad 2014-01-04 19:51:00 i Allmänt,

Nytt år, nya upplevelse, nya utmaningar, nya rutiner :).
 
Jag har faktiskt inte gett några nyårslöften i år, utan jag har skrivit en lista som jag har om mål/saker jag hoppas göra och om jag inte lyckas med allt är det inte hela världen.
 
Så här ser den ut än så länge.
 
* Barnfri weekend med Matz - Bara för att lyxa till det i vardagen
* Börja springa - mest för att jag faktiskt tycker det är ganska skönt, bara man kommer igång.
*Pyssla mer med Vincent - för att jag tröttnar på tåg efter en kvart :P
* Träffa mina vänner oftare - för jag saknar er och några vill jag ha bättre kontakt med, innan jag mister er helt
* Åka skridskor med Vincent - Bandytjej som jag var
* Fotografera mera - minnen och mera minnen
* Skriva dagbok - saknar de
 *Spara mer - har ett mål som jag vill att slutsumman ska vara på, så jag/vi kan unna mig/oss det där speciella
* Skratta oftare - varit alldeles för lite skratt och bara stress ett alldeles för lång tid
* Träffa tjejerna oftare -saknar våra pratstunder, vi har upplevt mycket ihop och mer vill jag att det ska bli :)
* Plocka svamp - Rogivande och jag får mig en skogspromenad samtidigt.
* Stressa mindre - borde jag verkligen, men är svårt
* Åka på en kryssning - Har aldrig gjort de och L tyckte vi skulle göra de :).
* Gå på vin/öl/whiskey - provning  - känns spännande och vardagslyxigt
* Ta alla pinnar i friska Karlstad - Har aldrig lyckats ta alla, svårt med barnvakt och ork i de små benen
* Börja titta på Nyheter - Är man snart 32 så är det väl dags att börja. lokalnyheterna tycker jag om, och att läsa nyheter. Men ser det aldrig på tv och vet inte ens vilka tider de går, brukar va för mycket hemskheter att se :/.
* Försöka mig på att se er på sport - För att kunna hänga med bättre när Vincent börjar med olika aktiviteter
* Prova 12 nya saker - en varje månad :P
* Ha date-kvällar oftare med Matz - för att få tid tillsammans
* Lära mig dyka - för att lyxa till det..
* Piffa till mig "gråa" dagar, bara för min skull - för att ibland är spegelbilden inte rolig.
* Ha drinkparty - Aldrig haft och man kanske skaffar sig nya bekanstskaper.
* Spela fotboll -KUL
* Spela brändboll - För jäklans roligt
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2014-01-07 21:25:54

Kul med kommentar från dig, är inne här och kikar men såå dålig på att kommentera. Det låter som du har bra mål att försöka hinna med. =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela