Jennys tankar

Söndag

Publicerad 2014-01-12 20:46:00 i Allmänt,

Söndag sista lediga dagen på veckan, hua vad helgerna går fort. Jag och M har knappt haft tid för varandra, han har hjälpt sin syster att flytta och jag och V har haft play dates. Nästa helg har vi sagt att vi ska umgås mer :).
 
Idag har V's Kusin T och faster M varit här, vi ses alldeles för sällan.. De små busfröna var lite blyga i början men sedan släppte de och de lekte lite innan det var dags för dem att åka hem.
Jag och v lagade lite mat innan vi drog på oss ytterkläderna för lite bus i snön. Nya pulkan skulle provas och den hade tyvärr inget vidare glid förutom på vägen där det var halkigt.
 
Vi har inga bra backar här heller så den lilla kullen kanske inte var bästa stället att prova den på.
Det blev lite lek i lekparken här bredvid också, måste bli bättre på att ta med mig kameran!
 
Efter en stund fick vi gå in då jag inte hade understället på mig och frös så in i norden. Vad har ni på er för skor samt kläder när ni busar i snön, jag måste investera i några nya. Tips mottages gärna.
 
Vi tog en tidig dusch, så efter den hann vi med filmmys med the och rostat bröd, idag blev det röjar Ralf.
 
Sen blev det sängen lite senare än vanligt, klockan han bli lite över 8 innan V var i säng..
 
 
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela