Jennys tankar

Sjukskrev mig idag...

Publicerad 2014-07-14 22:50:00 i Allmänt,

 
Sovit i omgångar hela förmiddagen, sagt hejdå till Vincent som åkt med mormor till Strömstad. inte rör mig särskilt mycke.
Min superbrorsa tog körkort idag också :). Han tjatade med mig ut på firarlunch, äta måste man sa han! Hade inte orkat ställa mig och göra nån mat själv kan jag säga så vi tog en firarlunch på mat och muffins :) <3.
 
Kände mig som en fuskare hela tiden, även om jag vet att man får faktiskt gå utanför dörren även om man är sjuk.
 
Jag fuska och åt pasta för första gången på flera månader ( alltså riktigt pasta ej glutenfri).
 
Tjingeling!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela