Jennys tankar

Bröllop, Dop & Grease

Publicerad 2007-04-22 17:30:48 i Allmänt,

Tjenixen!

vakna hur sent som helt igår, tror jag vakna vid 11. Jag behövde verkligen sova men jag missa träningen.
Iaf åkte till Grums och köpte en bröllopspresent till Dan & Annica, som skulle bli man och hustru vid 3 tiden.

Bröllop var egentligen hemligt, men vi var några som visste om de.
På inbjudan stod det dop för dom skulle döpa deras son Lucas, som fick de fina namnen Lucas William.

Va jättefint när de gick in i kyrkan hand i hand till bröllopsmarchen (heter det så?)
Fick tyvärr inte med kyssen på kort, men dom var så fina!

Efter att de lyckliga tu sagt ja till varandra, fortsatte de med dopet.
 
fick tyvärr smita vid halv 6, jag skulle ju in på Grease!

Måns va skitbra! trodde inte det skulle va så bra faktikt.

Blev lite störd på att de var så försvenskat och att de inte var som i filmen.. Jag är ju ett stort fan av filmen!!
kan se den 40 gånger i rad och nr 41 är fortfarande lika bra.

Och vilken energi de hade på sceen.
Ända sen min farmor fick mig att kolla på Popperevyer och musikaler när jag var lite. Så är det att en liten dröm jag har att få stå på sceen och spexa, och få alla att skratta.
Tänk om man kunde sjunga & dansa sådär bra.

Men alla kan ju inte sjunga bra, hur skulle då kareokekvällarna se ut ?
Jag är en av dom som är född med sångnerven, älskar att sjunga, tyvärr så är jag inte född men en vacker sångnerv. Jag för mer  väsen än sjunger! Men fasiken vad kul det är, men älskar man att sjunga som jag är det bara att bjuda på sig själv och ta i allt man kan i "dansa i neon". =P


Ne nu väntar tv´n

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela