Jennys tankar

Kulla (Gulla) 22 år och 2 siffrigt

Publicerad 2007-04-15 15:38:24 i Firarhörnan,

Så den 11:e April fyllde allas vår gullgosse 22 år och blev stor.
Vi "firade" honom igår på gräsplätten mittemot I2´s gräsplätt, fast på andra sidan motorvägen liksom..
Va förbannat svårt att hitta dit.. Jag skyller på Jessica, hon drog in teatern i allt.. Pappa som körde mig satt och muttra svordommar =P.

 På väg mot staden (ser konstigt ut på kortet, men det var det enda jag hade)..



Men tillslut så gick det vägen, behövdes bara 3-4 stycken olika som förklara vägen.. =P
Iaf på gräsplätten så drack vi, lyssna på musik, spela brännboll..

Jag satt och tjuvlyssna på när nåra diskutera hur män blev diskreminerade på krogen. Varför skulle dom behöva kissa ihop med 5 andra killar?
Dom tyckte att kissar, skiter och runkar är sånt man gör ensam. Iofs förstår jag dom, tänk om tjejtoan skulle ha 5 toaletter på rad.. Aldrig att jag hade satt mig där då.
Varför är det så egentligen att killar ska kissa ihop?

iaf..

det var jättetrevligt..
Fast när vi tjejer behövde kissa blev det sämre, perra sa "sätt dig i skogen".
Kan 40 utspridda träd räknas som skog?
Det var ju ett träd där, ett träd där. Fanns ingenstans man kunde gömma sitt bleka arsle.
Så var det en gångväg på andra sidan "skogen" så om folk ville se en kunde dom göra det från alla håll tror ja.

Killarna brände plastbord, mycket intressant faktiskt.. Jag visste inte att bord kunde brinna så bra.
När det blev mörkt och kallt, ca 21:00 - 21:30  ringde vi taxi och alla åkte hem till perra och co.. Lr ja nästan alla, en blev kvar på Statoil macken och nåra hoppa av i stan.
Magnus ringde och jag gick in till perras rum för att prata, sen kom perra in och försökte gömma en film under sängen hahaha  

Perra var lustig med sina byxor..
Hans byxor hade spruckit vid låret, ett stort jävla hål, sen när vi var hemma hos han så satt han sig på min väska och på nåt vis så fastnade dragkedjan i sömmen där bak.. så han fick ett stort hål där med. HUMOR!

typ vid 11 halv 12 dog "efterfesten" mer lr mindre så jag åkte hem.


           snodde kortet på mig från jessicas sida.., =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela