Jennys tankar

Listor av alla dess slag...

Publicerad 2007-04-16 11:33:56 i Allmänt,

Måndag morgon när jag vaknar lalala..

Låg och tänkte på alla dessa listor man får i olika mail..
Så nu är det då dags för jennys första inlägg om listor..

Japp allt ska listat!

Vet inte vart jag fått alla ifrån men, Mail och kompisar är det oftast.

så då börjar vi!

Vad heter du? Jenny Karin Lisa
Vad är det för färg på byxorna du har på dig? Jag har en rosa kjol på mig
Vad lyssnar du på just nu? Babyshambles- Loyalty song, super nice..
Vad gjorde du igår kväll? Glodde på tv
Vad var det sista du åt? Flingor
Hur är vädret hos dig? Soligt
Den sista person du talat i telefon med? Cissi på badhuset
Det första du lägger märke hos det motsatta könet? Först är det ju helheten, sen är det armarna. Armar är sexigt!
Gillar du personen som skickade detta till dig? Japp en av mina bästa kompisar
Hur mår du idag? Det är bara fint, lite småtrött bara.
Vilken är din Favoritdryck? Vatten i alla dess former =P
FavoritAlkoholbaserad dryck? Cosmopolitan
FavoritSport? Fotboll, massa fint att titta på där.
Hårfärg? Brunhårig för tillfället, är egentligen ljus.
Ögonfärg? Gröna
Soluppgång eller solnedgång? Solnedgång, större chans att jag är med och ser dom.
Syskon och deras ålder? Fredrik blir 24 i år och Josefin blir 22, + 2 plastsyskon Mattias och Pernilla
Favorit Månad? Maj och Oktober
Senast film du såg på bio? Little Miss Sunshine
Favorit dag på veckan? Lördag
Är du för blyg för att bjuda ut någon? Nej
FavoritLåt? Svårt men nåt med CKY
Sommar eller Vinter? Sommar
Kramar eller Kyssar? Bägge samtidigt
Förhållande eller One Night Stands? hmm Förhållande håller väl bäst i längden..
Choklad eller Vanilj? Choklad! Chocolate
Vad läser du för bok just nu? En andra chans av Lauren Roche.
Hur ser din musmatta ut? Den är blå med nån gubbe på.
Favoritapel? Guitar Hero, tror det heter så..
Kan du nudda din näsa med tungan? Nej
Kan du korsa ett öga åt gången? Nej
Är du romatisk? Ibland
Vad är klockan nu? 11:12 Clock



FÖRSTA
Riktiga jobb: hmm jag tycker inte att vikariejobb, sommarjobb mm räknas, så svaret får bli ?
Egenköpta CD: Ja tror det var Pandora Blushy
Piercing/tatuering: Min första tatuering är den jag har i svanken, en spindel med nån tribal. Min första piercing är i ögonbrynet.
Riktiga kärlek: I förskolan var det ♥Andreas Hjärtquist♥, sen i mellanstadie var det ♥Tommie Persson♥.. men den riktigt riktiga kärleken måste ha varit ♥Richard Davis♥. Men Tommie är nog en av dom jag alltid kommer att va svag för =P.
Fiende: ?


SENASTE
Biltur: Hem från Perra och co
Kyss:
Låne-bok: Mästaren och Margarita
Film sedd: Robots
Dryck förtärd: Vatten
Mat äten: Frukost, en smörgås och flingor.
Telefonsamtal: Magnus Muffen. Mer än underbar att prata i telefon med, när han druckit lite Martini
Skiva spelad: Babyshambles
Irritation: Att man måste handla ibland, och man märker det alltid när man är vrålhungrig


JAG
Vill: Resa mer.. Palm Tree
Har: Kjol på mig för tillfället
Önskar: Jag hade nån talang som bara var min liksom..
Hatar: Pedofiler, våldtäktmän, mördare
Är rädd för: Älgar, drömmer mardrömar om att jag ska krocka med en älg och dö.
Hör: När jag vill
Undrar: Om de verkligen gick på månen lr om det är filmat i studion.
Ångrar: Att jag inte vågat mer.
Älskar: Familjen, vännerna, sommar och sol, ja allt som gör en glad.
Sjunger: Gärna men falskt Wakka Wakka
Gråter: Ensam och sällan


JA ELLER NEJ
Jag har en dagbok: Japp
Jag gillar att laga mat: Nja
Jag har en hemlighet jag inte delat med någon: Nope, Berättar allt för min Dr Phil..


FAVORIT
Nummer:
6 och 25
Färg: Svart och Röd
Dag: Lördag
Månad: Maj & Oktober
Drycker: Vatten, Proviva =P


FÖREDRAR
Gos eller hångel:
Bägge, Härligt!
Te eller kaffe: Te
Mörkt eller ljust öl: Ljust
Rött eller vitt vin: Vitt


INOM DET SENASTE DYGNET HAR JAG
Gråtit?
Nej
Hjälpt någon? Japp
Köpt något? Tror inte de..
Gått på bio? Nope
Sagt 'jag älskar dig'? Nej
Saknat ett ex? Nej
Skrivit i en dagbok? Ja, annars kommer man ju inte ihåg nåt.
Haft ett seriöst samtal? Har bara seriösa samtal =P
Saknat någon? japp, Saknar Farmor & Mormor + många fler..
Kramat någon? Japp, min broder


Ja då var min lilla lista slut, kommer säkert mera nångång.. Men nu vet ni ju allt viktigt om mig..
Adjö




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela