Jennys tankar

Palmen Kurt och dagens visdomsord

Publicerad 2007-04-20 21:03:51 i Allmänt,

Satan i Gatan va trött jag är.. Pillow

Imorgon ska jag på dop, ska bli jättekul att se lilla Oscar och Lucas.

Tyvärr så har jag inte hunnit med nåt av de jag borde ha gjort denna veckan.. Har tränat iaf =).
På tisdag ska jag köra ett 2 timmars pass kommer svettas raven av mig, ska bli kul och se om jag orkar hänga med i deras takt. Man måste ju prova iaf.

Funderar på om jag ska göra en lista till idag lr inte...

Har iaf jobbat idag, jag var "sällskapsdam", riktigt gött att va det ibland..

Så idag har jag hållt en dam/herre sällskap medan dennes fru/man var ute på ärenden..


Ska klaga lite på jobbet oxå, fattar inte hur det kan gå till på sånt jävla sätt..

Iaf på mitt jobb så kör vi ut mat till alla "kunder", jobbar i hemtjänsten...
På helgerna kör vi ut kanske 30 matlådor i var enda bil, japp vi har 1 bil, så vi går hem till alla nästan.. Iofs gött att rör sig på jobbet..
Men matlådorna där då, iaf vi ville ha ett nät för att krocka och få 30 matlådor i nacken, ja nacken mår inte så bra av sånt..
Inte för att vi har tänkt att krocka men ifall man gör det.. 
  Men vi får inge nät! ???
Vi handlar oxå åt 22 stycken varje fredag, och det blir en hel del matkassar de.. Tänk att krocka och dom kommer flygnas..
En sån där Nokia 3210 lr 3310 lr va dom heter.. En sån mobil väger typ 6 kilo om man krockar när man kör i 50..
Va fan ska då 22 matkassar väga..That Pisses Me Of

Det är väl för sjuttsingen sunt förnuft att vi ska ha ett nät i bilen..

Så kanske dom ska ta bilen för oss så vi får gå till alla kunder, för dom anser att VI kör för mycket med bilen i jobbet.. Sen så kör vissa andra kommunnissar bilarna privat, hämtar ungarna från skolan, tar den hem över   helgen, kör sina husdjur i dom.. Va fan! Om dom sluta åka runt så i bilarna kanske vi som är tvungna att ha dom i jobbet kunde ha kvar dom..

Blir tokig på visasa grejer!!!


Ska på Grease imorgon oxåFamous 27  


Äh vi tar en lista till..

FAKTA
Smeknamn: Gujje
Födelsedag: 25 Januari
Bor: Grums
Arbete: Vårdbiträde


FAVORIT...

Färg: Rött, Svart
Plats: London
Drog:
Fordon: Bil
Film: The Notebook
Djur: Katt och hund
Affär: Gills Bluebox?
Serie: Grey´s Anatomy
Café: Inget speciellt.
Skor: Kan inte välja


BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln:
Ofta.
Gnälla: Japp, för Muffen och Kvackande Grodan
Skrika: Ja, hemma.
Sova: Alldeles för lite..
Drömma mardrömmar: Ja.
Klä dig i svart: Ja
Hata folk: Hata är väl att ta i.. Finns dom man inte gillar bara 
Lita på folk: Ja, är alldeles för naiv när det gäller de...

NÄR...
Åt du senast:
Runt 18:30, smörgås och Yoghurt
Läste du en bok senast:
Var du på konsert senast: Måste väl ha varit på Hultsfred
Köpte du något senast: För några timmar sen, köpte body lotion och hårinpackning 
Svor du senast: Nån minut sen
Sjöng du senast: I bilen hem från mammaFamous 23
Klagade du senast: nån minut sen, några rader högra upp

VEM...
Saknar du:
Farmor & Mormor
Gjorde dig riktigt glad senast: Mauffen lr brollan
Fick du sms från senast: Dan


HAR DU...

För många vänner: Nä, kan man ha de?
Tvångstankar: Ja.
Någon annan psykisk sjukdom: Inte vad jag har märkt.
Färgat håret: Japp
Brutit några ben: Nej.
Några piercings: Ja, 2 stycken
Egen dator: Nja
Gjort bort dig rejält: Många gånger och fler ska det bli..
Bra självförtroende: Nja, är sådär med det..
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej.
Varit kär: Otaliga gånger.
Blivit kär i någon på nätet: Nej.
Dumpat någon: nja
Blivit dumpad: Ja.


HUR...

Går du: Jag vill se mig som Graciös och lite snyggt så där, men det är ju inte riktigt sant..
Svarar du i telefonen: Det är jenny
Fördriver du tiden: Vid tv´n och i telefon
Mycket pengar har du: Inte tillräckligt.
Tjänar du pengar: Genom att jobba.
Bäddar du sängen: Nej, det är ju snart kvällen igen
Ofta diskar du: Varje dag
Ofta städar du: Nångång i veckan
Går det på jobbet: Bra.
Många stör du dig på: Många
Ofta träffar du din familj: Varje dag nästan

ÄR DU...
Förstående: Ja, ganska
Öppensinnad: Ja.
Arrogant: Ibland kanske
Osäker: Det händer, mer än folk tror
Intressant: Självklart!
Hungrig: Nja
Smart: Mycket...
Barnslig: Jämt
Liten: Japp, som en katt, enligt mig själv iaf =P
Lätt: som en fjäder
Rolig: Jo.
Pratglad: Ganska
Hälsosam: Försöker verkligen va de..
Blyg: Det händer
Lätt uttråkad: Ja
Arg: Nästan aldrig
Ledsen: Rätt som det är
Glad: Ganska
Pålitlig: Beror på
Laglig: ja, nästan jämt
Filosofisk: Kanske
Svår: Ja
Positiv: Japp.
Originell: Nja
Bra på att ge komplimanger: Nja
Bra på att få komplimanger: Nja.


VÄLJ

Katt eller hund: Både och.
Vit eller svart: Svart
Varmt eller kallt: Lagom
Vatten eller land: Vatten
Telefon eller internet: Telefon.
Musik eller tystnad: Musik
Bok eller film: Beror på humöret
Leva eller dö: Leva
Tjejer eller killar: Killar



Hey på er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela