Jennys tankar

2 Fel = 1 Rätt?

Publicerad 2007-08-21 21:25:48 i Allmänt,

Hej hopp!

Så Håkan är i Norge nu igen, vem ska man göra generad om inte Håkan är här?

Idag gjorde jag mitt första arbetspass, sen jag stuka foten..
Gick skitbra faktiskt, det känns ju när man går, men det fonkar.

  
Har funderat på varför jag stukade foten, allting har en mening liksom.
Än så länge har jag 2 alternativ
1. För att jag skulle få träffa en heting =P
2. För att jag skulle få upp ögonen för hur människor egentligen är.

Inget känns helt rätt än, men av nån anledning stukade jag foten och jag är nyfiken som satan, varför?


i´m back Sad 


Dom senatse dagarna har jag och några av mina killkompisar diskuterat, När är det okej för en man att gråta?
Visst de ska väl få gråta lika ofta som tjejer. Cry Baby
Men om jag satt och titta på Bambi med en killkompis och den börja snyfta, då skulle iaf jag känna mig jävligt obekväm..
Däremot om en tjejkompis skulle börja snyfta, skulle jag inte känna mig lika obekväm.
Hatar verkligen att jag tycker så, alla ska väl få gråta lr skratta åt det dom vill..
  
Varken jag eller Anders kunde komma ihåg när vi gråt sist..
Hur dumt är de då, man mår ju så mycket bättre efteråt.

Man måste va dum på heltid det är bara så...

Ne Anders det är dax att vi gråter en skvätt nu.
  
Float Like A Butterfly, Sting Like A Bee

Kan 2 fel nånsin bli rätt
Fel + Fel = Rätt?




Hearts
Pöss



Ps.
Konstigt att du har samma ip som Mohahah Shock 3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela