Jennys tankar

Allt eller Inget

Publicerad 2007-08-08 21:27:40 i Allmänt,

Tjena!

Så idag fyllde världens bästa Malin år.. (ska se om man kan få upp ett kort på henne)
Hela 38 år..
Hipp Hipp Hurra, Hurra, Hurra, Huuurrraaaaa!
Ett stort Grattis till henne! Birthday Banner
Hann tyvärr inte träffa henne idag, men jag skickade sms imorse iaf..
Japp födelsedagar är viktiga.

Man ska vara glad för varje dag man får upp ögonen, inte alla som får de varje dag..

Jobba med Anna från 12 tills jag gick hem.. Bättre team finns nog inte, hon är så söt och rolig..
Roligast idag var nog att hon hällt salt i Annicas dricka =P Haha 

Bara hon inte busar med mig så är det kul =P hihi
Blir en väldans massa pet när vi jobbar..

Men vilken varm dag det har varit.. Såg inte fram emot att duscha nån idag kan jag ju säga..
 Det rann av en för minsta lilla jue..

På freda kommer mina möbler Jippie.. Lr några hyllor iaf.. Gött gött..
Just nu står mina väskor på golvet..
Känns som om jag har skor och väskor överallt High Heels..  

Känns som om mina eksem är på väg tillbaka, har kliat nåt så in i norden runt ögonen de 2 sista dagarna..No

E så jäkla trött, så jag har ingenting att skriva vill bara hoppa i säng..
Så jag ska nog ta och göra de nu..



 Hearts 
Pöss


Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2007-08-21 23:47:36

Jag har sagt det förut och jag säger det igen!!!!!!
Du är bara för SÖT!!!!
Fast 38 blev jag äl inte? Det var väl 25?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela