Jennys tankar

Blommor blommor & blommor..

Publicerad 2007-08-07 22:52:31 i Allmänt,

Tjena tjena!

Fan tänk att Håkan blir bara positivare och positivare..
Han är ute mer på krogen och håller igång..

Vad gör jag, jo jag klagar mer än förut, jag är aldrig ute och idag har jag planterat om 19 blommor..
What the Fuck!???

Förut var det tvärtom, vad har hänt?
Måste ta tag i detta snarast..

Har varit ute i solen hela dagen iaf   Smiley Sunglasses 
Har pratat med Anders oxå, vi pratar kiss & bajs..
Så har vi skvallrat som bara den...

iaf jag och pappa kan absolut ingenting om blommor, förra året fick grannen en blomma..
Lr man kan nog inte kalla de för blomma, men en "stam" iaf.. Pappa hade tre stycken och alla är stora blommor idag, grannens tvärdog =/

På nåt sätt har pappa gröna fingrar..
Om en "blomma" bryts av kör han ner den i nån kruka och vips så är det ett träd typ..
Han vattnar typ aldrig och ändå är de stora som hus och gröna..

Grannen fråga pappa hur han gör med Rhododendron busken, för de är så stora och fina.
Inte ett dugg sa pappa.

Grannen gödslar sina och plockar av de gammla blommorna på hösten och gör allt efter konstens alla regler.
Ändå vill de inte bli stora..

Okej alla kanske inte är supersnygga men de lever iaf..

Före..    Efter.. 


  Och mina söta skor, va inte lika söta längre...



Ne ska upp och jobba imorgon, så nu ska jag hoppa in i duschen




Hearts
Pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela