Jennys tankar

Gammla Minnen..

Publicerad 2007-08-04 13:39:32 i Allmänt,

Hej hopp!

Har rensat som bara den här hemma, hittat massa gammla brev från Linnéa & Annica.
Var skitkul att läsa dom, hitta massa gammalt.


Hitta bland annat ett skämt som Frida kom på.
Vad gör Jenny för fel när hon går på toa?
Hon vänder tröjan ut och in.
HAhahaha...



Har oxå rensat ur garderoben, hade kläder som jag aldrig använt..
Åkte till morfar med alltihop, han håller på att samla in kläder till Estland.

Så det blev en 8 påsar med kläder, skor och leksaker.


De säger att det skulle vara hälsosamt att vara vegetarian.
Min bror levde ett helt år på bara öl och lik förbaskat dog han.



Iaf rensat som satan finns nästan inget kvar =P
Har ju tapetserat om oxå, pappi Rolle han kan att han..



De största och starkaste makter jag vet
är skräck, kärlek & ensamhet.



Hittade en gammal Ronny & Ragge t-shirt..
Är bara tvungen att skriva av baksidan på den =P

Brajlers - Kemitekniskt medel/ massa som ger din frisyr stadga, lyster och vacker glans.
Eldflames - Oumbärlig dekoration på raggarbil.
Fårrd - Helgonförklarat fordon. Tillverkades under tiden 1971-1982.
Grave Snause - Grovsnus
Homofon - Mobiltelefon
Myran - Träskon
Pollisar - Hårväxt i ansiktet som liknar döda ekorrar.
Pöka - En guppande rörelse som ibland kan medföra en extra mun att mätta
Pök - Den man pökar med.
Pökpåse - Kondom
Ragger - Riktig människa
Stripes - Färgglad tejpremsa som är för bilen vad rakvatten är för mannen
Wunderbaum - Doftgran... Användes med fördel av både män och qvinnor. 
                             T ex i bilen, under armarna och på festen. Det finns en doft för varje tillfälle.
Ös - När fårrden klarar över 100 km/h.


Ronny & Ragge var ju "stora" när jag gick i mellanstadie typ.
Kommer ihåg att killarna brukade mima till dom på roliga timmen =P



I grisarnas himmel där växer lianer
I den hänger grisar som äter bananerPig
För rotmos och fläsk finns inga planer
För i grisarnas himmel är alla Veganer




Denna blogg blev bara massa svammel, mest för att jag vill komma ihåg de =P


  
Hearts
Pöss  








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela