Jennys tankar

Lördag i Slottsbron

Publicerad 2007-08-11 18:06:57 i Allmänt,

Hej hopp!

Idag hade jag tur 1 med en trött Alexandra  Sleepy ..
Hon hade varit på fest...
Jag var hur fnissig som helst.. Inget kunde få mig på dåligt humör idag,, typ..

Sista dagen idag, tror den här sommarn har tagit knäcken på alla vikarier..
Men kul har vi haft in imellan åt..
  
Gick ganska segt på jobbet faktiskt..

Ska bli gött att få lite tid för sig själv nu, och för kompisarna..
  Ska till Trollhättan nån dag och festa med Karin =)..Girl 1
  Så måste jag verkligen till Strömstad!! Måste hälsa på tösera där oxå! Dom är hur goa som helst, saknar dom så in i norden...

Kim kim kim, den lille starkisen, måste verkligen dricka öl med han nån kväll..
Så har vi ju tösera i Karlstad, min pingla NinaGlitter Princess, som jag fortfarande inte ringt =/.. Måste verkligen bättra mig nu..

Och mina favoritpöjker i Kil, japp i kil bor alla fina pojkar det vet ni väl, lr ja man kan va inföding men flyttat till stan..
Men man räknas fortfarande som kilspöjk...

Så måste jag ju hinna med en puckadgrej i sommar, vet bara inte vad.


  Jaja..
Idag när jag åkte hem, så fick jag stanna för en orm som kom ringlandes..Snake
Mitt inne i Grums fick den för sig att korsa vägen..
Snälla jag stanna så den fick ringla över (hade ingen bil bakom mig, så nu behöver ni inte läxa upp mig...)







Hearts
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela