Jennys tankar

Magnus

Publicerad 2007-08-20 17:03:43 i Firarhörnan,

Japp Magnus som ni vet har ju tagit ännu ett steg närmare Gubbåldern.
24 år och ganska smart för sin ålder, fast på fester får man göra tabbar, det vet alla.
Så kvällens tabbe blev att svälja en krona hahaha
Fattar fortfarande inte Hur och Varför?
Men en ska prova allt nångång!


Han bjöd i lördas på mat och vin, gött som fan!
En hel hög samlades på Magnus altan.

När jag kom till kil stod Anders och stekte Kött, Magnus gjorde potatisgratäng och själv fick jag jobbet som salladshackare.

Ett mycket betydelsefullt jobb,om jag får säga det själv, tänk på alla nyttigheter och vitaminer festfolket fick i sig tack vare mig =P

Peter och Thomas satt mitt emot och vi prata om dittan och dattan, medans alla satt sig där ute.
Poff så var det bara vi kvar i köket.
Blev en del skvaller, men va roliga grejer vi prata om.

Ett tips bara mobba inte thomas för nåt för ni får tillbaka de 10 gånger värre.
Så om någon frågar var inte ens jag i samma rum när de målade på han med spritpenna =P.

Men vi satt och åt och skvallrade allihopa.
Jag hamn mellan Erik och Thomas mycket trevliga herrar.
 Vi satt ju vid innebordet hahaha

Efter en kväll på altanen blev det kallt så vi gick in och satt oss.
Måste säga att Magnus har en mycket trevlig far, som bjöd mig på Whisky...
Prata om allt möjligt med han och sa att han var tvungen att smaka på Magnus mat, för är det nåt magnus kan är det laga mat, festa, svetsa och skruva med krossen.

Senare på kvällen kom det en Anton och en ja va han nu hette.
Magnus fick ännu mer beröm för sin mat.

Vi spela lite poker oxå, sån där utslagspoker.
Jag vann jag  vann, tror jag iaf =P
Anders sa att jag vann =P

Mathias var en riktig Gentleman, inte van med att folk är så gulligt snälla mot mig. Iofs är alla mina kompisar snälla och gulliga, men Mathias följde mig till bilen han öpnna dörrn och lite sånt, så borde alla killar va.

  



Just de Magnus fick ett rosa öra hahahaha




vid halv 3-3 nångång blev jag hämtad..

Japp det var väl hela kvällen tror ja...


                   


En fullis..   Två fullisar.. Tre Alkisar..


Nu har jag sett deras mopeleder oxå =P

En helt Perfekt Kväll.




Hearts
Pöss




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela