Jennys tankar

Måndasklubben

Publicerad 2007-08-30 12:00:30 i Allmänt,

HejJump Rope!

Så i måndas bestämde sig jag och syster yster för att åka till staden och titta på tapeter.
Vi var säkert i stuvbutiken i typ 3 timmar, sen åkte vi till obs köpte lite choklad och åkte tillbaka til stuvbutiken.
Vi skulle på bio sen vid 9, så vi ville inte åka hem emellan.
Hitta några snygga tapeter som vi ska in och köpa på fredan, sen är det bara att slänga upp dom på väggarna.

Iaf jag, syrran och brorsan skulle jue på bio, vi gick på simpson.
Helt okej film faktiskt!
Får se om man ska lägga pengar p en dvd sen kanske.

Måste börja gå mer på bio! Movie Reels 

Kändes som om vi kom hem mitt i natten, var så jäklans trött, har iofs varit ovanligt trött ett par dar nu.
Mycket jobb!

Ska sova ut imorgon tror ja.


Japp det var väl allt från mig



 Hearts 
Pöss





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela