Jennys tankar

Peter Settman =P

Publicerad 2007-08-20 16:08:47 i Allmänt,

Till allas vår Thomas.


Mannen, Myten Legenden.

Peter Settman är idag 38 år, familjefar och gift.

För mig kommer han alltid vara Ronny med brevlåda där bak och jeansväst.
Att dra på sig en komstym och sjunga ljusa toner i svt , går inte hand i hand med raggare.
Det passar inte liksom, okej han har haft många andra "kostymer" och gjort många andra roller (Äntligen Måndag, Megafon En ängels tålamod mm.), men nämner någon Peter Settman tänker man på Byhålan.

Han går hand i hand med Fårrden, snus doftgranar, polisonger ner till hakan och Ragge.

En gång raggare alltid raggare!
Fast även Ronny växte ju upp..

Han gör/har gjort mycket annat..
Han sitter med i styrelsen i Friends,  Producentjobb på Baluba( som gjort en del barnprogram).. bla bla bla.

Ronny och Ragge i våra hjärtan.
Ni är saknade =P



Nöjd? hahaha



 Hearts 
Pöss




Kommentarer

Postat av: tomas

Publicerad 2007-08-20 16:27:10

Helt Nöjd :D good Nu vill ja inte veta om några kort på mig fick se att ja hadde en fin mustach när ja vakna igår :S :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela