Jennys tankar

Ring Ding Ding

Publicerad 2007-08-16 21:42:08 i Allmänt,

Hej hopp!!

Så idag följde jag med pappa och besiktade bilen, kan ju inte köra bil för tillfället  No .
Man skulle haft automat!

Iaf var på banken och krångla lite oxå, gick iofs ganska smidigt för att va en bank =P..

Iaf sen efteråt skulle pappa till kiosken, så jag följde med..
Tänkte ta en pratstund med farfar..
Kiosken är ju innestället för 50+are nu för tiden..
När jag gick i lågstadiet, då hängde mellanstadie-elevrena där..

Satt iaf vid kiosken med foten i vädret och kände mig sleten och ful.
Kändes som om jag hade mascara ner till knäna..

Iaf har inte träffat P på skitlänge, inte heller sprungit på han typ..

Men vet ni va, bara för att jag satt där och kände mig som knubbsälen göte med mascara ner till knäná, då kom han..

Blev ett snabbt hej och jag försökte gömma mig bakom tidningen..
Han såg ju lika söt ut som vanligt =P..


Men en kan ju inte va snygg jämt..Ugly


Iaf har lite ångest för Arena natten, mitt huvud blir till ett virrvarrr..
Vill ja vara med, är det bara jag, kommer fan aldrig fram till nåt heller...

Blir så trött på mig ibland..

Jag vill ut till helgen..

Jag tror jag har sikte på nåt, så man måste ju få kolla in öarna lite på nära håll.
Smyga får man väl =P

Ander lr Håkan ska få leka "spion"med mig.
Yepp, allt är tillåtet va?

Min fot ser fortfarande ut som en sån där fisk som blåser upp sig...


Fan va livet e svårt nu


 Hearts 
Pöss





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela