Jennys tankar

Sex and the city

Publicerad 2007-08-15 21:45:21 i Allmänt,

Hej hopp på er!

Har sovit jättedåligt inatt, tror jag vakna 3000 gånger..  
Men jag sov ända till halv 11..
Lr nja ja vakna ju flera gånger, men jag gick upp halv 11..Watch
De ni!


Foten har värkt så fort man vrider sig lite, men det har gått mycket bättre idag kan stödja mig lite på den (så länge bandaget e på typ)..
  Så kan jag gå utan kryckor, men det är nog mer för att jag är världssämts att gå på dom..
Ja får inte in det rätta knycket liksom..
+ att jag har ont i muskler jag inte visste att jag hade.

Ryggen, nacken, benet, foten, armarna allt värker och gör ont..
Foten e fortfarande ganska svullen, men de går ju bort det me..Foot

Men det går ju snart över som tur är.


Havet är djupt, men ändå känns botten så nära...

  
Va bara tvungen att klaga lite (lr mycket beror ju på hur man ser de)


Annars har jag bara suttit på raven och glott på 6 and the city..
Den enda prestationen för mig idag var att jag hämta posten.
och det var inte det lättaste jag gjort..


Imorgon ska ja fortsätta glo på tv och bredda på raven lite..


De var allt från mig



Hearts
Pöss





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela