Jennys tankar

Svammel

Publicerad 2007-08-22 21:34:03 i Allmänt,

Hej hopp!!

Idag fyller min lilla mormor år, lr ja hon skulle ha fyllt år..
Hon dog ju får ett par år sedan =(
Skulle ha varit ut till graven och grattat henne tänkte ja, men jag får ta det imorgon efter jobbet.

 
Gillar den bilden på mormor hon ser så söt och gullig ut, nästan lite lurig.
Men visst var hon fin!
Själv ser jag ut som hej kom och hjälp mig, får skylla på en sen natt...




Min sista dag ensam nu, har varit hur gött som helst..
Fast jag har ju levt på flingor och mjölk, ingen som ska klaga på mina matvanor..

Men det är så fruktansvärt lätt att bara hälla upp en skål flingor jue.. =P
Ska käka riktig mat imorgon ja lovar!

Sitter faktiskt och funderar på om jag ska ta och skriva om Janne Carlsson..
Så Tomas får nåt intressant att läsa =P

Har sett på Grey´s Anatomy hela dan typ, köpte ju de 2 första säsongerna..
McDreamy, vilken heting!!




Om du visste att detta var din sista dag, hur skulle du spendera den?
  
Vilken hemsk känsla att veta att man bara har en dag kvar..
Men jag tror att jag skulle umgås med familj och vänner, ta massa kort och försöka säga farväl till alla..
Lr nej ja vet inte...
Usch jag vill inte svara längre..


Pappa och brorsan är för roliga ibland, vi satt och prata i bilen..
Så fråga jag dom, om man har blabla bla problemet är det en läkare lr gynekolog ja ska prata med?
Pappa såg ut som ett frågetecken och brorsan sa läkare och ville inte prata om saken mer hahaha..

Har faktiskt inte så mycket att skriva, städat lite idag oxå, så har jag försökt att träna foten.
Fan va ont de gör ibland..





Hearts
Pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela