Jennys tankar

Tisdasklubben

Publicerad 2007-08-30 12:39:54 i Allmänt,

Tjena Tjabba Hallå!

Så idag jobbade jag, har varit riktigt kul de senaste dagran på jobbet.  Nurse 
Jag och Malin brumma runt i bilen, vi pratar om allt möjligt!
Hon är så söt, lyssnar och bara finns där för alla liksom.
En av de bästa på jobbet iaf!

Var en ganska rolig dag, har känt mig ganska pigg på jobbet och känner att jag vill jobba!
Vissa dar kan jag sucka tungt över att behöva göra en extra tur.
Men nu så känns allt bra bara!

På kvällen sen var jag på spa-källan och fick manikyr. Hand 
Så¨nu är jag så söt om mina händer.
Filar aldrig naglarna och dolar.
Kan ha nagellack nångång ibland, annars är naglar sånt som växer så in i norden och sånt man bryter.

Skulle gentligen ha sett på Morden i Midsumer, Men jag kunde knappt hålla ögonen öppna vid 10.
Somna hur många gånger som helst på den timmen, mellan 9-10, så ja missa ju hur mcyket som helst.

Iaf gick och la mig och somna som en stock och håller tummarna för att pricka in reprisen!


 Hearts 
Pöss





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela