Jennys tankar

To be, or not to be..

Publicerad 2007-08-25 14:20:11 i Allmänt,

ÅÅÅÅÅHHHH

japp satt och skrev ett jättelångt inlägg så muppar bloggen ur. FAN FAN FAN!!


Iaf så igår jobbade jag, var och handlade åt alla de äldre. Svettigt som fan!Shopping 2
Först ska man ju leta rätt på alla varor och sen släpa dom upp för alla trappor till dess ägare.
Av någon anledning bor ingen på första våningen.. *pust*

Slutade 3, tänkte åka hem och lägga mig och plöja igenom de sista sidorna i min bok..
Men så bidde de ikke, syrran ringde och ville bli hämtad i stan.
Så jag brummade dit, när vi ändå var i stan passade vi på att kolla på tapeter och tv-apparater.
Vi ska åka till stan på måndag, måste köpa en present till henne innan hon åker.. Gift 


Jag har pratat med Anders muppen också, eller kvackande grodan om ni heller vill kalla honom de..
Vi pratade om att vara otrogen och att komma emellan par. Couple 
Vi kom fram till att vi inte kände nästan nån som varit så snäll och duktig.
De flesta vi känner har någongång varit otrogen eller kommit emellan ett par.
Och hur vanligt är det inte då, om alla vi känner typ nångång har gjort de..
Det är inte så att vi letar efter par för att förstöra, men ibland så säger de inte att de har en partner.
Det syns ju inte på dom liksom, ibland vet man de och skiter i de för att man är singel själv...

Men det är väldigt lätt att säga så gör man inte!
Fast tänker man efter så kan man inte säga ett dugg liksom..

Måste vara helt omöjligt att hitta nån jue..

Iaf vi prata oxå om..

Om man har 2 kompisar som är tillsammans och en av dom är otrogen, Ska man då berätta de?
Om du skvallrar och "han" nekar och de håller ihop fortfarande, kommer du att vara den som la sig i.
Om du talar om och "han" erkänner och dom håller ihop, kommer du vara den som förstörde lite mellan dom..
Om du inte talar om de och de kommer fram, kommer du mista en kompis.
Om du talar om och de gör slut, blir det sura miner från båda hållen.

Hur du än vrider på det har du raven bak liksom.
Känns som om att du antingen mister i vän lr 2.

  Dumped 
Om du är bra kompis med killen och knappt känner hans flickvän och killen är otrogen.
Hur gör man då?
jag skulle nog helt ärlig låssas som ingenting, skulle väl säga till han att om du ska springa med andra får du dumpa tjejen..
Men ja skulle inte skvallra.. tror ja..

Om man ser någons förälder som är otrogen, ska man tala om det då?
  

Ja sa till Anders att om du är tillsammans med nån av mina tjejkompisar och är otrogen.
Då ringer du inte mig för att gnälla, jag vill vara helt utanför.

Ne nu ska jag göra sallad


Nu fick ni lite att fundera på va?
De flesta säger väl, klart jag skulle skvallar!
Men tänk lite längre än vad som är "rätt" liksom..

Svårt?



Hearts
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela