Jennys tankar

jappsa

Publicerad 2007-12-14 19:36:57 i Allmänt,

Hej hopp!

Är på riktigt myshumör, allt är så fint och mysigt nu.
Har bakat massa julgodis, som iofs ingen vill äta, men de är fina att titta på =P..
Väntar på att syrran ska komma hem ochs smaska i sig allt.

Brorsan vill aldrig prova nåt nytt och pappa säger att han måste tänka på figuren nu när han ska till Thailand.
Själv ska ja mumsa på julafton.

Är inge avensjuk på pappa som ska åka till Thailand heller, det är nästan för varmt där i februari va?  Vi har för hoppningsvis snö då, så ligg där på starnden du, så ska ja åka pulka här hemma.

Har grejat och pyntat här hemma oxå, var så duktig så ja skruva ner fönster?, några brädor som sitter runt fönstret iaf och gick ut och slipa dom, de ni.
Det är så mysigt med julen!

Jag brukar aldrig gilla att baka och sånt annars, allt finns jue på ica liksom. Vet inte riktigt vad som tagit åt mig.

Idag så har jag handlat med Anna och Christl, det gick fasiken i mejen fort. Anna var som en propeller, hon var överallt och poff så var hon klar.

Det är ganska mycket krångel på jobbet, alla är ganska trötta på allt och ingen orkar mer. det känns lite så iaf..
Fast idag har allt negativt inte fastnat på mig, jag liksom bara säger ja och lyssnar inte. Jag vill vara positiv nu ett tag, det är ju jul snart!


Jag dricker bara gula drickor..


Jag och Håkan har en snälldag, det gick ut på att han fick fan inte irritera mig eller vara otrevlig. Det gick ganska bra faktiskt, vi prata inte på hela dan. Tror han ringde 20 i tolv på natten och de 20 minutrarna hann han inte vara irriterande på..


Vi pratade föräldrar oxå, om hur länge mina varit skilda och hur länge Håkans föräldrar varit ilag.
Vet ni vad han sa; ja det är väl snart 30 år..
Jäklar vad de var snabba med att få dig då och hade inte du en bror som är 34..
  

Igår fick jag den nya skrivaren *yeahy*, så nu ska ja snart sätta igång och pyssla igen. Måste bara köpa en liten sladd men hur vsårt kan det vara...

  
Har egentligen ingenting alls att skrova här som ni märker. Har inte varit på nåt skrivhumör alls, vill bara flumma med i min egen lilla fil för tillfället.

Men sankta lucia på er och game over för tillfället.




Kisses
Pöss






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela