Jennys tankar

Ännu en dag i trötthetens tecken

Publicerad 2007-07-08 21:42:00 i Allmänt,

Halla!

Av nån anledning har jag börjat svara så i telefon..
Vet inte varför, jag som alltid har sagt "ah de e Jenny"..

Men lite variation är ju aldrig fel..

Har jobbat idag, var fruktansvärt  svårt att ta sig upp imorse och har ni sett vädret,Cloud jag ville krypa tillbaka under täcket.

Hade tur 1 idag, gick ganska bra inga större krångligheter så..

Jag och Marie prata brott & straff, en ska nog va glad över att man bor i Sverige..

Sen vid kvart över 12, lr 12 om man nu ska va jättenoga, så smet vi hem..
Prata lite med pappa, käka och sen la ja mig och sov i en timme..
Fy satan i gatan vad jag inte kände för att stiga upp ur sängen kvart över 4 *suck* Alarm Clock 
Men har man delad tur så har man, man får väl va glad över att en får jobba..
Hade tänkt att cykla idag, men efter en minuts diskussion mellan min hurtiga hjärnhalva och den lata halvan..
Så vann lathalvan, vädret som ställer till det..
  En kan ju inte va mer än trött i detta vädret, men det blir jue grönt och fint sen + att det kan inte vara särskillt många skogsbränder nu.

Så att det regnar är väl egentligen ganska bra, man kan ju inte gnälla om man inte är beredd att göra nåt åt det liksom..

  Hade iaf ute turen med Therese, Vi vikarier, vi e att för bra!  
Måste säga att vi har väldigt roligt på jobbet nu, ganska mycket skratt faktsikt!
tur att man fick världens bästa tjejer att jobba med!



ne ska ner och se på beck nu
Så ska ja gosa med Sara..  Kitty 1


Hearts
Pöss





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela