Jennys tankar

Bakis Söndan

Publicerad 2007-07-07 22:01:04 i Allmänt,

Tjena Tjena!

Idag slog jag upp ögonen runt 9 nångång *Gäsp*

Upp och leta efter nåt fett, Bakis mat ska va fet...
Det blev iaf smörgås och massor av "röd" mjölk..

Vid halv 12 ringde mamma, ja hämtar dig nu så får du följa med till kyrkan..
Jahapp..
Morfar stod vid kyrkan och hans bil ville inte starta, så jag släpa med Fredrik.
  Fan, ska ja puffa på en bil så ska han!Convertible

Iaf väl vid kyrkan frågade vi hur länge har du stått här då?
Nja sen 10 !?!

Men va fan ringde du inte tidigare då?
Ne morfar ville inte störa, så han hade stått vid kyrkan och rulla bilen upp ich ner i backe för att försöka få igång bilen =P
+ att han skulle ha börjat jobba 11...

Vi ut och puffade på bilen så den startade, japp man kan ju det här med bilar!

Åkte hem till mamma igen läste en bok och sen bjöd mamma på pannkakor *mums* Pancakes
Vid typ halv 4 nångång så åkte vi till, ja va hette det nu då?

Ja dit där morfar skulle jobba idag..
Så jag har varit och lärt mig massa saker om brott och fångar från förr..

Men nu är jag hemma i Slottsbron igen, ska hoppa i säng nu.
En del måste ju upp och jobba på söndagar =/

     



De slinker ner som bomull de du...




 Hearts 
Pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela