Jennys tankar

Dagens..

Publicerad 2007-07-02 10:30:40 i Allmänt,

Dagens vill ha: Smärtstillande
Dagens klädsel: Randigt linne och pyjamas boxershorts i 5 storlekar för stora, precis att de ligger på höfterna utan att åka ner runt fötterna =P Dom är grå med Snobben på...
Dagens smink: Nada
Dagens frisyr: Hästasvans.
Dagens händelse: Jag har ätit frukost idag.
Dagens låt: 18 And Life - Skid Row
Dagens planer: Läsa ur en bokBooks
Dagens saknad: Vill ha en hund, så Micko, Ninni, Gemma
Dagens dummaste: Att äta frukost idag
Dagens sjuka: Magsjukan ?
Dagens drog: Panodil Pill
Dagens roligaste: Stephanie Plum
Dagens favorit: Nina
Dagens köp: Tror jag ska köpa skorpor och en cola sen 
Dagens godis: Tänkte jag skulle se om min mage pallar med lite glass idag
Dagens humör: Trött och jävligt retlig.. Sleepy
Dagens ord: Fan




Hearts
Pöss  





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela