Jennys tankar

Dear Mr..

Publicerad 2007-07-07 21:43:19 i Allmänt,

Hej hopp!

Idag är jag trött som aset,  zzzzzzz...

Har pratat med P både idag och igår, igår var vi något lulligare än idag..

Iaf så igår tog jag en tur till Herpes Håkan, var ju tvungen att se hur han bodde..

Så väl långt ute i skogen borta vid Kärne bodde han..

Bara skog så långt ögat når..

Träffa Richard som stod och fixa salladen när jag kom dit, Håkan visade mig runt och visa sin nya hjälm..
Mycket intressant, samma sak med blommorna väldigt intressant  Flowers 


Efter att ha hälsat på Sussie så begav vi oss ut till "garaget", där vi skulle grilla...

 


Vi satt och prata en stund och smådrack lite, sen var det dax att hämta grillen..
Tände den så fick den stå och glöda till sig..

 

Inte världens smartaste drag att ha en engångsgrill till den lilla köttbiten..
Japp det blir väl mat sisådär lagom till frukost.
Jag och Richard gadda ihop oss, håkan blev generad som vanligt.
Richard var Stockholmare och hejade på Djurgården, man lär sig nårt nytt varje dag.

Efter att ha "grillat" kött i en timme typ, så hämtade håkan sojakorv, finns ingen människa som orkar vänta ett dygn på maten..

 

Så nu blev det sallad, chips, potatissallad och korv istället..

Lite senare på kvällen tittade Britney förbi för att jämna till könsfördelningen.
Håkan passade även på att klämma lite och visa sina move´s..
  
   


Kolla på Håkans jordhög, som han kallade för "lanné".
Jag konstaterade att i så fall har jag oxå massa "lannen" hemma =P
Richard hade samma humor som mig ibland, dålig så in i norden!

Vi pratade ryckten och Håkan ville ha ett bar ryckte..
Så snäll som jag är lovade jag att sprida ut att Håkan är välhängd som en ko =PCow
MMMUUUUUU skrek Richard


Träffade ju Emilio och de andra hästarna, så söta, så söta!
De fick en morot av mig, så nu är hästarna snälla mot lilla mig.

Vid 3 nångång kom lilla pappa och hämtade mig, klart slut zzzzzzzzzzzzzzzz

  
Det var en trevlig och lugn kväll..

Synd bara att P somna ifrån mig =P
Vi skulle ta våran gonatt puss jue.

     




Fick massa sms från lille Dan oxå, japp man var poppis igår ska ni veta =P


Och bara så ni vet Magnus Muffen är jävligt intellektual, som han själv så snyggt sa =P



Hearts
Pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela